خبرگزاری کار ایران

القاصی خبر داد:

اعلام گذشت اولیای دم در یک پرونده قصاص به‌ مناسبت عید غدیر

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۹۶۵

رئیس کل دادگستری استان تهران از اعلام گذشت اولیای دم در یک پرونده قصاص به‌مناسبت عید سعید غدیر خم در شهرستان قرچک خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از رسانه و ارتباطات دادگستری کل استان تهران، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران از اعلام گذشت اولیای دم در یک پرونده قصاص به‌مناسبت عید سعید غدیر خم در شهرستان قرچک و با تلاش دستگاه قضا خبر داد و گفت: ایجاد صلح و سازش در دعاوی مختلف و به‌طور خاص پرونده‌های قصاص نفس که قابل گذشت هستند، همواره یکی از اولویت‌های مجموعه قضائی استان تهران است که در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: در مورد اخیر، متهمی که به موجب دادنامه قطعی محکوم به قصاص نفس گردیده بود، با تلاش دادستانی قرچک و برگزاری جلسه‌ای در راستای اصلاح ذات‌البین و با گذشت اولیای دم به‌مناسبت عید سعید غدیر خم از قصاص رهایی یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توفیقات شوراهای حل اختلاف تهران در جهت ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های قصاص نفس را مورد اشاره قرار داد و گفت: در سه ماهه ابتدایی سال جاری با تلاش شوراهای حل اختلاف، رضایت اولیای دم در هفت پرونده قصاص اخذ گردید و محکومان به زندگی بازگشتند.

القاصی همچنین از آزادی ۸۸۲ نفر از مددجویان با تلاش شوراهای حل اختلاف و اخذ رضایت از شاکیان در سه ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز