خبرگزاری کار ایران

دریادار ایرانی با فرمانده نیروی دریایی پاکستان دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۲۱۳

فرمانده نیروی دریایی ارتش به همراه هیأت بلندپایه نظامی ایران امروز با حضور در مقر فرماندهی نیروی دریایی از سوی دریابُد «محمد امجد خان نیازی» فرمانده نیروی دریایی پاکستان مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی نیروی دریایی پاکستان در اسلام‌آباد امروز اعلام کرد؛ امیر دریادار شهرام ایرانی به همراه هیأت بلندپایه نظامی ایران امروز با حضور در مقر فرماندهی نیروی دریایی از سوی دریابد «محمد امجد خان نیازی» فرمانده نیروی دریایی پاکستان مورد استقبال قرار گرفت.

در بیانیه‌ای در این زمینه آمده است: فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران از یگان نیروی دریایی پاکستان در مقر فرماندهی سان دید و سپس همراه همتای پاکستانی خود با مسؤولان ستاد کل نیروی دریایی پاکستان دیدار کرد.

فرماندهان نیروی دریایی ارتش ایران و پاکستان در نشست دوجانبه حضور یافتند و سپس دیدار در سطح هیأت‌های بلندپایه برگزار شد.

فرمانده نیروی دریایی پاکستان، امیر دریادار ایرانی و اعضای هیأت نظامی جمهوری اسلامی ایران را در جریان فعالیت‌های حرفه‌ای نیروهای خود در تأمین امنیت دریایی و همکاری‌های دوجانبه و چندجانبه قرار داد.

طرفین طیف وسیعی از روابط دوجانبه ایران و پاکستان در حوزه‌های دریایی، دفاعی، آموزشی از جمله تبادل هیأت‌های نیروی دریایی دو کشور را بررسی کردند.

روابط عمومی نیروی دریایی پاکستان اعلام کرد که سفر امیر دریادار ایرانی به پاکستان گامی مهم در راستای تقویت همکاری‌ها میان نیروهای دریایی دو کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز