خبرگزاری کار ایران

رفیعی در دیدار با نایب رییس مجلس عراق:

تاسیس آژانس پارلمانی منطقه‌ای پایش گرد و غبار برای هر دو کشور مفید است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۰۲۲

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در حاشیه بیستمین کنفرانس اپسد (APPCED) با نایب رییس مجلس عراق دیدار و بر ضرورت گسترش فعالیت‌های زیست‌محیطی ایران و عراق تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سمیه رفیعی در ابتدای دیدار با نایب رئیس مجلس عراق، ضمن اشاره به اشتراکات فراوان میان دو ملت ایران و عراق از اهمیت تبادل و تعاملات مسایل زیست محیطی میان دو کشور به ویژه در سطح پارلمانی یاد کرد و بیان کرد: با توجه به مصائب دو ملت ناشی از طوفان های گرد و غبار می توانیم برای حل این مساله با یکدیگر اهتمام بیشتری داشته باشیم.

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در ادامه تصریح کرد: هر دو کشور ما در منطقه آسیب های جدی از تغییرات اقلیمی دیده‌اند و فراکسیون محیط زیست مجلس ایران برای حل مساله گرد و غبار به دنبال تاسیس یک آژانس پارلمانی منطقه‌ای پایش گرد و غبار است.

شاخوان عبدالله - نایب رییس مجلس عراق نیز در این دیدار، بیان کرد: روابط دو کشور از جهات مختلف و به ویژه محیط زیستی رو به رشد است. ایران و عراق همواره در سالیان گذشته همکاریهای موثر داشته‌اند.

وی خطاب به رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: از شما به عنوان رییس فراکسیون محیط زیست مجلس ایران درخواست داریم که برای حل مشکلات زیست محیطی در منطقه با یکدیگر تعاملات بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز