خبرگزاری کار ایران

رئیسی:

توجه ویژه دولت ایجاد آسایش و رفاه برای مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۶۸۳

رئیس جمهور با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه ویژه به آسایش و رفاه مردم، بر اهتمام دولت برای تحقق این مهم تأکید کرد و گفت: احداث این مسیر ریلی یکی از مطالبات مردم استان آذربایجان شرقی در دور دوم سفرهای استانی بود که با همت و تلاش دولت پس از وقفه‌ای ۲۳ ساله به سرانجام رسید.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز در مراسم افتتاح راه آهن بستان آباد - خاوران تبریز اظهار داشت: خوشحالم که به وعده‌های دور اول سفر به استان آذربایجان شرقی عمل شده است.

وی افزود: این پروژه یکی از مهمترین طرح‌های ریلی کشور بود که به سرانجام رسید.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه ویژه به آسایش و رفاه مردم، بر اهتمام دولت برای تحقق این مهم تأکید کرد و گفت: احداث این مسیر ریلی یکی از مطالبات مردم استان آذربایجان شرقی در دور دوم سفرهای استانی بود که با همت و تلاش دولت پس از وقفه‌ای ۲۳ ساله به سرانجام رسید.

رئیس جمهور ضمن ابراز خرسندی از تحقق وعده دولت به مردم آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: اینکه سفر زیارتی مشهد مقدس به عنوان نخستین مقصد این مسیر ریلی انتخاب شده و مسافران آن نیز خانواده معظم شهدای دفاع مقدس، مدافعین حرم، مدافعین امنیت و سلامت هستند به برکات آن خواهد افزود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز