خبرگزاری کار ایران

رئیسی:

از کهن‌ترین تمدن‌های ایران اسلامی، تمدن آذربایجان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۳۹۵

رئیس جمهور گفت: از کهن‌ترین تمدن‌های ایران اسلامی، تمدن آذربایجان است و این تمدن که پشتوانه عظیم فرهنگی است نه فقط برای آذربایجان بلکه برای ایران اسلامی و جهان اسلام است.

به گزارش ایلنا، رئیس جمهور در بدو ورود به تبریز گفت: از مهمترین مسائل آذربایجان شرقی بحث اشتغال و مسکن و باز شدن این گره‌ها است که اقدامات خوبی انجام شده و حتما باید کامل شود.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی افزود: از کهن‌ترین تمدن‌های ایران اسلامی، تمدن آذربایجان است و این تمدن که پشتوانه عظیم فرهنگی است نه فقط برای آذربایجان بلکه برای ایران اسلامی و جهان اسلام است.

وی ادامه داد: افتخار دارم که امروز در جمع مردم بسیار خوب آذربایجان برای پیگیری مصوبات دور اول سفرها هستم که برخی از این مصوبات به ثمر نشسته و وعده‌ای که به مردم عزیز آذربایجان داده‌ایم، ان‌شاءالله اجرایی خواهد شد. کارها دنبال می‌شود تا بر زمین نماند و نیاز استان انجام شود.

وی ادامه داد: آذربایجان شرقی یک استان فرهنگی و قطب گردشگری، صنعتی، معدنی و کشاورزی است. ظرفیت‌های بسیاری در این استان وجود دارد و از همه مهمتر جوانان کارآمد و برومندی در این خطه هستند که این استان با حضور آن‌ها می‌تواند کارهای بسیاری رقم زند.

رئیسی گفت: در سفر اول به خاطر وضعیت کرونایی امکان حضور در شهرستان‌ها را نداشتیم اما این بار امکان داریم تا به برخی از شهرها سفر کنیم و ان‌شاءالله در سفرهای بعدی هم خدمت مردم عزیز استان خواهیم رسید. 

وی تاکید کرد: خبرهای خوش بسیاری از آذربایجان شنیده‌ایم و حتما بعد از این نیز خواهیم شنید زیرا مردان و زنان فرهیخته بسیاری در این استان حضور دارند که اهل علم و دانش هستند و با امیدواری تمام شاهد گام‌های بلندی در سطح استان و کشور خواهیم بود. 

وی گفت: بسیاری از مشکلاتی که امروز موجب رنج مردم است، به لطف خدا و به دست جوانان برطرف خواهد شد. در کنار پیگیری مصوبات دور اول، مصوبات دور دوم را هم اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز