خبرگزاری کار ایران

دادستان تهران با خانواده شهید محمد نجفی دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۴۱۹

دادستان تهران با حضور در منزل فرزند شهید والا مقام محمد نجفی، ضمن گرامیداشت دهه پربرکت کرامت و سالروز حماسه تاریخی فتح خرمشهر، از جایگاه والای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نقش ارزنده خانواده شهدا در تحکیم نظام و حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی، تجلیل و تقدیر به عمل آورد.

به گزارش ایلنا، علی صالحی با تشکر و قدردانی از زحمات ارزنده خانم سکینه نجفی، فرزند شهید محمد نجفی در مجموعه دادسرای عمومی و انقلاب تهران، اظهار کرد: فرزندان شهید و جانباز در مجموعه‌های دولتی به ویژه قوه قضاییه، گل سر سبد کارکنان اند و روحیه انقلابی و بسیجی آن‌ها برای همه ما الگو است و ما هر چه داریم از برکت خون شهداست.

وی افزود: تقاضا دارم برای ما دعا کنید، زیرا باور قلبی دارم که دعای خانواده‌های محترم شهدا در پیشبرد امور و گره گشایی از مشکلات مردم به دست ما مؤثر است.

دادستان تهران خطاب به خانواده محترم شهیدگفت: تلاش می‌کنیم موانع و مشکلات فرزندان شهدا را در مجموعه اداری حل کنیم، شما نیز دعا کنید که خداوند به ما توفیق دهد خدمتگزار خوبی برای انقلاب، کشور و خانواده‌های شهدا باشیم و بتوانیم قدم‌های مؤثری در مسیر اهداف عالی انقلاب برداریم.

در پایان این دیدار با اهدای لوح یادبود از فرزند شهید نجفی تقدیر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز