خبرگزاری کار ایران

در صحن مجلس قرائت شد؛

تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۳۷۷

عضو هیأت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایلنا،احمد نادری در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۸ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر جواد نیک‌بین به همراه ۲۷ نفر از نمایندگان به وزرای صنعت، معدن، تجارت و امور اقتصادی و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم بازنگری در سیاست‌های اقتصادی وابسته به دلار و حل مشکلات ناشی از آن.

- تذکر حسن نوروزی به همراه ۱۸ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در شکل‌گیری منطقه آزاد و منطقه ویژه اقتصادی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره).

- تذکر علی آذری به همراه ۲۷ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم رسیدگی به کمبود امکانات بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های قوچان و فاروج در استان خراسان شمالی.

- تذکر جعفر قادری به همراه ۲۷ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزرای کشور، امور اقتصادی و دارایی: ضرورت ارسال لایحه برای اختصاص یک درصد سود سالیانه واحدهای غیربورسی و نیم واحدهای بورسی صنعتی برای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در استان، همچنین تذکر به همراه ۳۶ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تکمیل بزرگراه‌های کشور با استفاده از مشارکت بخش غیردولتی.

- تذکر علی‌اکبر علیزاده برمی به همراه ۲۰ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزرای اطلاعات، دادگستری و کشور: ضرورت اجرای مجازات سلب تابعیت برای همدستی با بیگانگان علیه وطن و امنیت ملی، همچنین تذکر به همراه ۲۰ نفر از نمایندگان به وزیر اطلاعات: لزوم حفظ ارزش پول ملی در مقابل دلار برای مبارزه با قاچاق کالا.

- تذکر علی حدادی به همراه علی آذری، حسینعلی حاجی دلیگانی، سید البرز حسینی، قاسم ساعدی، کیومرث سرمدی واله، الیاس نادران، احمدحسین فلاحی، فداحسین مالکی، مجید ناصری نژاد و سید علی یزدی‌خواه به وزیر نیرو: لزوم تسریع در اجرای طرح انتقال آب از سد طالقان برای شهرستان ساوجبلاغ و نظرآباد.

- تذکر جواد نیک‌بین به همراه ۲۴ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم بازنگری در سیاست‌های اقتصادی وابسته به دلار و حل مشکلات ناشی از آن.

- تذکر حبیب‌الله دهمرده به وزیر نیرو: لزوم اقدام جدی درباره تأمین آب شرب مردم کشور به ویژه در سیستان.

- تذکر ذبیح‌الله اعظمی ساردوئی به همراه ۱۷ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تعریض و بهسازی آسفالت جاده حادثه‌خیز راه‌های جیرفت.

- تذکر جبار کوچکی‌نژاد به همراه ۱۸ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت رسیدگی به عملکرد بسیار ضعیف هلال احمر در توزیع ناعادلانه امکانات آن.

- تذکر علی حدادی به همراه ۱۲ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تسریع در تکمیل ایمنی‌سازی و احداث تونل جاده هشتگرد- طالقان.

- تذکر رسول فرخی میکال به همراه ۱۷ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم اجرای مصوبات برای احداث جاده کارخانه سیمان دیلمان.

- تذکر عبدالجلال ایری به همراه ۲۳ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم احیای تالاب گمیشان در استان گلستان.

- تذکر علی اکبر علیزاده برمی به همراه ۳۱ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزرای اطلاعات، امور خارجه، فرهنگ و ارشاد و کشور: ضرورت تشکیل مرکز مقابله با اسلام ستیزی. همچنین تذکر به همراه ۴۰ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم افزایش ارزش پول ملی برای مهار تورم.

- تذکر علی حدادی، علی آذری، حسینعلی حاجی دلیگانی، البرز حسینی، حسین حقوردی، قاسم ساعدی، کیومرث سرمدی واله، علیرضا عباسی، احمدحسین فلاحی و مجید ناصری نژاد به وزیر نیرو: لزوم تسریع ارتقاء تصفیه‌خانه آب شرب شهر مهستان.

- تذکر جواد نیک‌بین به همراه۲۵ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت تقویت سینمای خانگی در راستای تقویت آگاهی مردم و رشد فضیلت‌ها. همچنین تذکر به همراه ۳۶ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت مقابله با گرانی‌های لحظه‌ای به ویژه در ایام خاص.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز