خبرگزاری کار ایران

نوروزی در تذکر شفاهی به رئیس جمهور:

مردم در تأمین نان روزمره دچار مشکل شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۸۵۷

نماینده مردم علی‌آباد در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: نمایندگان به مدت سه هفته است نسبت به کمبود آرد و صف‌های طولانی مردم در نانوایی‌ها تذکر می‌دهند و ما به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده گندم باید این موضوع را حل کنیم زیرا مردم در تأمین نان روزمره دچار مشکل شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،رحمت اله نوروزی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۷ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور در مورد قیمت گندم، کلزا، جو و سیب‌زمینی، بر ضرورت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأکید کرد و گفت: موضوع همسان‌سازی یکی از شعارهای شما بود و می‌طلبد تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی مدنظر قرار گیرد زیرا چشم‌ انتظار این موضوع هستند.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان به مدت سه هفته است نسبت به کمبود آرد و صف‌های طولانی مردم در نانوایی‌ها تذکر می‌دهند و ما به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گندم باید این موضوع را حل کنیم زیرا مردم در تأمین نان روزمره دچار مشکل شده‌اند.

وی ادامه داد: متأسفانه برای برخی از مشترکان قبض ۶ میلیونی گاز صادر شده و ۷۰ درصد معافیت‌ اعمال نشده است.

نوروزی بر ضرورت اجرای تبصره‌های (۱۶) و (۱۸) تأکید کرد و گفت: انتظار داریم دستگاه‌های مربوطه و بانک‌های عامل همکاری مناسبی برای برای اجرای تبصره (۱۸) داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز