خبرگزاری کار ایران

خدائیان:

سازمان بازرسی درخواست‌های تولیدکنندگان را به صورت فوق‌العاده رسیدگی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۷۶۸

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه سفر به استان سمنان با حضور در کارخانه آریا ترانسفو شهمیرزاد از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، خدائیان در ادامه این بازدید طی نشستی با مدیران این کارخانه وضعیت این واحد تولیدی را مورد بررسی قرار داد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جمع خبرنگاران، با تاکید بر اینکه سازمان بازرسی با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب و تاکیدات ریاست قوه قضاییه بحث حمایت از تولید را مورد توجه قرار داده است، تصریح کرد که دفتر حمایت از سرمایه گذاری و تولید ملی این سازمان، به مشکلات واحد‌های تولیدی ورود کرده و از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات استفاده می‌کند.

 وی با بیان اینکه عدم همکاری به موقع برخی دستگاه‌ها، تولیدکنندگان را با مشکل مواجه می‌کند، گفت: سازمان بازرسی با دعوت از مسئولان دستگاه‌ها مشکلات این کارخانه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد و نسبت به رفع آن‌ها اقدام می‌کند.

خدائیان با اشاره به رسیدگی فوق العاده این سازمان به درخواست‌های تولیدکنندگان و کارآفرینان، گفت: در راستای تحقق شعار سال، بخشی در سامانه ١٣٦ سازمان بازرسی ایجاد شده که بر اساس آن درخواست‌های تولیدکنندگان به صورت ویژه رسیدگی می‌شود.

وی با ابراز خرسندی از تبلور تولید ملی در این کارخانه با تلاش تولیدکنندگان، تصریح کرد: در این کارخانه زمینه اشتغال ۲ هزار نفر از جوانان فراهم شده که بزرگترین خدمت به جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

خدائیان خاطرنشان کرد که برخی مسئولان به وارادت کالا‌های مشابهی که در کشور تولید می‌شود، اقدام می‌کنند که واردات این قبیل کالا‌ها ممنوع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز