خبرگزاری کار ایران

قالیباف:

با قوانینی که در مجلس تصویب کردیم، دیگر نمی‌پذیریم مشکلات حل‌نشده باقی بمانند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۱۹۳

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همهٔ سعی ما در مجلس این است که امورات جاری مردم و از موضوعاتی که جنس تصدی‌گری دارند را به‌سرعت تمرکززدایی کنیم و به مدیران استانی و شهرستانی واگذار کنیم.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف در جلسه شورای اداری بوئین‌زهرا و پس از بیان مشکلات از سوی نمایندگان استان قزوین اظهار داشت: به‌هیچ عنوان نمی‌توانیم از مرکز و پایتخت امورات این‌چنینی را پیگیری کنیم. یک استاندار، فرماندار، بخشدار و حتی دهیار به‌عنوان نمایندهٔ حاکمیت باید بتواند مشکلات این‌چنینی را حل کند و نمی‌شود این افراد فقط مشکلات را به مرکز انتقال دهند، بدون اینکه مهم باشد نتیجه می‌گیرند یا نه.

وی ادامه داد: با قوانینی که در مجلس تصویب کردیم، دیگر نمی‌پذیریم در نظارت‌های ستادی یا دیدار با وزرا این مشکلات حل‌نشده باقی بمانند.

قالیباف گفت: ما از سال ۱۳۸۲ تا ۱۴۰۱ دوازده قانون جاری در رابطه با مولدسازی به‌صورت قوانین دائم و یک‌ساله داریم اما متأسفانه به بهانه‌های مختلف و با بت‌پرستی قرن بیست‌ویکمی –که وقتی کسی در مسندی قرار می‌گیرد فکر می‌کند وارث همهٔ اموال آن است و باید نگه دارد– این قوانین اجرا نشد، اما در نظر نمی‌گیرد که این دارایی هزینهٔ جاری می‌برد و دارد از بین می‌رود و مولدسازی هم ندارد.

رئیس مجلس تصریح کرد: برای این موضوع، آیین‌نامه‌ای تصویب شد تا آن قانون به‌زمین‌مانده از سال ۱۳۸۲ را بهینه کنیم و مشکلات اجرایی آن را حل کنیم و اختیار این موضوع به استان‌ها و شهرستان‌ها داده شد. بنده، به‌عنوان خدمتگزاری که عمرش را در همین راه گذاشته، به شما عرض می‌کنم همین قانون مشکلات مرتبط با این موضوع را می‌تواند حل کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز