خبرگزاری کار ایران

سرلشکر سلامی:‌

سپاه امنیت و سلامت مردم را بر آسایش خود ترجیح می‌دهد/ جان‌فدای ملت هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۵۰۵

فرمانده کل سپاه گفت: سپاه امنیت و سلامت مردم را بر امنیت خود ترجیح می دهد، سپاه میدان فداکاری و وفاداری است، نیروی زمینی سپاه تجلی این روحیه است.

به گزارش ایلنا،‌ در مراسمی با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی فاز نخست بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حضرت نبی اکرم در زاهدان افتتاح شد.

فرمانده کل سپاه در این مراسم اظهار کرد: مشی سپاه پاسداران که الهام گرفته از منطق و دیدگاه امامین انقلاب اسلامی هست این است که سپاه جان فدای مردم است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه سپاه آسایش مردم را بر آسایش خود ترحیج می‌دهد افزود: سپاه میدان فداکاری و وفاداری هست البته نیروی زمینی سپاه تجلی روح ایثار و فداکاری است.

فرمانده کل سپاه  گفت: زنجیره‌ای از یک تلاش و مجاهدت سخت کوشانه نیاز است تا طرح های بزرگ که مقیاس ملی دارند به ثمر بنشیند و سپاه  در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی بیان کرد: نگاه ما این است که در هر سرزمینی که هستیم پیام آور مواهب الهی یعنی امنیت و سلامت و در کنار آن آرامش و رفاه و پیشرفت باشیم.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: مردم حیاتی‌ترین سرمایه انقلاب، نظام و کشور و شایسته فدا شدن هستند و همه ما در راه آرزوهای بلند این مردم فدا خواهیم شد.

وی بیان کرد: ما برای تحقق آرزوهای این مردم پا به میدان گذاشته این مرام و مشی سپاه است در همه جا که حضور داشته باشد جان فدای ملت است.

فرمانده کل سپاه گفت: برادران عزیز ما در نیروی زمینی از فرمانده این نیرو گرفته تا ستاد، قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق، سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و تمام سبزپوشان در کنار سران طوایف و مولوی های ارزشمند به فکر خدمت رسانی به مردم هستند.

وی افزود: تشکر می‌کنم از کسانی که در ساخت بیمارستان فوق تخصصی نبی اکرم زاهدان که یکی از پیشرفته ترین مراکز درمانی کشور با بروزترین تجهیزات است ما را یاری رساندند و نگاه ما این است هر اقدامی که انجام می‌شود باید بهترین امکانات را داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز