خبرگزاری کار ایران

زمانبندی و نحوه ارائه گزارش‌های مالی توسط دستگاه‌های اجرایی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۲۱۱

معاونین فنی و حسابرسی دیوان محاسبات و خزانه دار کل کشور طی صورت جلسه ای، زمانبندی و نحوه ارائه گزارش های مالی توسط دستگاه های اجرایی را اعلام کردند.

به گزارش ایلنا، بر اساس آخرین ابلاغ معاونین فنی و حسابرسی دیوان محاسبات و خزانه داری کل کشور، دستگاه‌های اجرایی مکلف شدند صورت های مالی خود را مطابق استانداردها و نظام حسابداری بخش عمومی تهیه و با تایید بالاترین مقام دستگاه اجرایی حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ به دیوان محاسبات و خزانه‌داری کل کشور ارسال کنند.

بر این اساس دستگاه های اجرایی می بایست علاوه بر تکمیل و ارسال فرم های تفریغ بودجه، عملکرد اجزاء، بندها، تبصره ها و جداول ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۱(مرتبط با واحد گزارشگر) را بر اساس چارچوب بارگذاری شده در پرتال دیوان محاسبات کشور به آدرس www.dmk.ir (بخش فایل های مورد نیاز دستگاه اجرایی) تهیه و به عنوان حداقل اطلاعات عملکردی بودجه سال ۱۴۰۱ حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به دیوان محاسبات کشور ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، ارسال اطلاعات و گزارش های مالی دستگاه‌ها به دیوان محاسبات کشور صرفاً از طریق «سامانه نظارت الکترونیکی سنا» و به وزارت امور اقتصادی و دارایی صرفاً از طریق «سامانه سناما» و ارسال اطلاعات بدهی ها و مطالبات در مقاطع فصلی و سالانه بر اساس الزامات مقرر در بخشنامه های خزانه داری کل کشور از طریق «سامانه سماد نو» خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز