خبرگزاری کار ایران

رئیس دیوان محاسبات کل کشور مطرح کرد؛

تلاش برای شفاف‌کردن روابط مالی بین مجموعه نفت و دولت در برنامه هفتم توسعه

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۵۸۶

رئیس دیوان محاسبات کل کشور از آماده سازی پیشنهادات نظارتی دیوان محاسبات در برنامه هفتم توسعه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید احمدرضا دستغیب با اشاره به پیشنهادات نظارتی دیوان محاسبات در برنامه هفتم توسعه اظهار کرد: دیوان محاسبات مجموعه ای از پیشنهادات نظارتی خود را برای درج در برنامه هفتم توسعه آماده کرده است.

وی با بیان اینکه پیشنهادات دیوان محاسبات متوجه موضوعات نظارتی است، اظهار کرد: از این رو مجموعه ای از پیشنهادات در قالب احکام را مجددا برای نظارت، آن هم برای شفافیت و انضباط مالی ارائه خواهیم کرد.

رئیس دیوان محاسبات کل کشور در گفت‌وگو با خانه ملت بیان کرد: البته ما هم پیشنهاداتمان را در اختیار دولت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی قرار دادیم.

دستغیب تاکید کرد: همچنین ما در قالب پیشنهادات نظارتی‌مان در برنامه هفتم توسعه می کوشیم روابط مالی بین مجموعه نفت و دولت را شفاف کنیم و این موضوع یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید مدنظر قرار دهیم، بنابراین روی این مسئله تمرکز خواهیم کرد.

وی با اشاره به اقدامات نظارتی دیوان محاسبات که از سال قبل آغاز شده است، بیان کرد: این اقدامات درباره رسیدگی به شرکت های دولتی به ویژه شرکت های شبه دولتی است که در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز