خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام خطیب:

ملت ایران جلوه‌ واقعی مردم‌سالاری دینی را برای‏ جهانیان به منصه‌ ظهور گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۶۴۱

وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت دوازدهم فروردین عنوان کرد: ملّت انقلابی ایران جلوه‌ای واقعی از مردم‌سالاری دینی را برای‌ جهانیان به منصه‌ی ظهور گذاشت، به گونه‌ای که این حادثه‌ی بزرگ حیرت دوست و دشمن را برانگیخت.

به گزارش ایلنا،متن کامل پیام حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب به شرح ذیل است:

باسمه‌تعالی

روز جمهوری اسلامی جزء مهم‌ترین و پر برکت‌ترین روزهای تاریخ ماست. مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

با حضور آگاهانه و متعهدانه‌ی ملّت همیشه در صحنه، اولین انتخابات آزاد تاریخ کشور عزیزمان برگزار و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آراء قاطع بیش از ۹۸ درصد حیات پربرکت خویش را آغاز نمود و رسماً طومار ننگین ظلم و استبداد و جنایات بی‌بدیل پادشاهی در هم پیچیده شد و ملّت انقلابی ایران جلوه‌ای واقعی از مردم‌سالاری دینی را برای‌ جهانیان به منصه‌ی ظهور گذاشت، به گونه‌ای که این حادثه‌ی بزرگ حیرت دوست و دشمن را برانگیخت.

اکنون در شرایطی سالگرد روز ملّی جمهوری اسلامی ایران را جشن می‌گیریم که فتنه‌ی دشمنان را در وقوع جنگ ترکیبی تجربه کرده و با درایت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌ الله‌ العظمی امام‌ خامنه‌ای (حفظه‌الله)، هوشیاری نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی و ملّت همیشه در صحنه، شکست خفت‌بار دیگری به جبهه‌ی استکبار تحمیل گردیده است. یقیناً پیروزی ملّت عزیز ما تا رفع کامل فتنه ادامه خواهد داشت.

به حول و قوه‌ی الهی و برغم اجرای توطئه‌های گوناگون در طول این سال‌ها، آوازه‌ی ظفرمندی‌ها و موفقیت‌های این نظام مقدس مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و به الگویی رهایی‌بخش برای ملّت‌های تحت ستم نظام سلطه‌ی جهانی تبدیل گردیده است.

به نیابت از سربازان گمنام امام زمان (عج) در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد ضمن قبولی طاعات و عبادات هم‌وطنان عزیز، فرارسیدن سالروز پر افتخار جمهوری اسلامی ایران را به محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌ الله‌ العظمی امام‌ خامنه‌ای (حفظه‌الله) و آحاد ملّت مقاوم، بصیر و فهیم ایران اسلامی صمیمانه شادباش می‌گویم و به روح پاک و مطهر امام راحل (ره) و شهدای والامقام درود می‌فرستیم.

سیّد اسماعیل خطیب

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز