خبرگزاری کار ایران

عزیزی در گفت‌وگو با ایلنا:

درخت جمهوری اسلامی که تنه تنومند ۹۸ درصدی آن نحیف شده با مشارکت مردم و کاهش فاصله مردم با مسئولین قابل ترمیم است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۶۱۷

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: هرکسی به هر دلیلی با عملکرد ضعیف و موضع‌گیری‌های اشتباه خودش باعث تضعیف جمهوری اسلامی شود در محضر خدا و در مقابل خون شهدا مسئول است.

وهاب عزیزی فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با ایلنا، درباره روز جمهوری اسلامی گفت: ۱۲ فروردین فقط یک عدد در صفحه تقویم نیست بلکه ۱۲ فروردین نماد به ثمر رسیدن تلاش ها و مبارزات یک ملت است که به عنوان روز جمهوری اسلامی نام گذاری شده است‌. حضرت امام خمینی (ره) که رهبری جریان انقلاب را از همه طیف ها و جریان های سیاسی بر عهده داشت در پیام تاریخی خود در سال ۱۳۵۸، روز ۱۲ فروردین را از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی ایران نامید. 

این فعال رسانه ای با ابراز تاسف نسبت به بی مهری ها و کم لطفی هایی که در حق جمهوری اسلامی ایران می‌شود، اظهار داشت: برای به ثمر رسیدن، حفظ و نگهداری از درخت تناور و سبز انقلاب اسلامی، ملت ایران به مدت ۶۰ سال هزینه های گوناگون داده است. جمهوری اسلامی سهل و ارزان بدست ما نرسیده است که خیلی ساده از کنار آن بگذریم. درخت جمهوری اسلامی ریشه در سال ۱۳۴۲ دارد که ساقه های آن از سقف ۱۴۰۲ شکوفه افشانی می کند. ملت در طول سال‌ها مبارزه و مراقبت انواع هزینه های جانی، مالی و مشقت ها را زیر پای این درخت ریخته است‌.

وی ادامه داد: کسانی که امروز در مسند قدرت هستند وظیفه دارند با تمام توان از آرمان‌ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی دفاع کنند، همان جمهوری اسلامی که مطمع نظر حضرت امام خمینی (ره) و پیشکسوتان انقلاب بود نه این جمهوری اسلامی که در اثر چالش‌های بیرونی و هجمه‌های درونی مورد آسیب های جدی قرار گرفته است. 

عزیزی یادآور شد: جمهوری اسلامی که با آرای اکثریت مطلق ۹۸ درصدی مردم انتخاب شده است، سزاوار نیست که شاهد مشارکت های زیر ۹ درصدی باشد. کاهش مشارکت یک واقعیت تلخی است که ریشه در تنگ نظری ها، انحصارهای قبیله ای، انتصابات مشارکتی رفاقتی، بی تدبیری ها و تندروی های جناحی دارد. درخت جمهوری اسلامی که تنه تنومند ۹۸ درصدی آن نسبت به روزهای اول ده برابر ضعیف و نحیف شده است، تنها با مشارکت مردم و کاهش فاصله مردم با مسئولین قابل ترمیم است و مقیاس سلامتی و تنومندی هر نهاد مردمی، اقبال و استقبال مردم از آن نهاد است.

وی تاکید کرد: هرکسی به هر دلیلی با عملکرد ضعیف و موضع‌گیری‌های اشتباه خودش باعث تضعیف جمهوری اسلامی شود در محضر خدا و در مقابل خون شهدا مسئول است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز