خبرگزاری کار ایران

تشکر معاون رئیس‌جمهور از تیم حقوقی اثبات‌کننده ناقض تعهدات بودن آمریکا در لاهه

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۴۶۸

معاون حقوقی رئیس‌جمهور در پیامی به رئیس مرکز امور حقوقی بین‌المللی، پیروزی تاریخی حقوقی و اثبات حقانیت و مظلومیت دولت و ملت ایران را در برجسته‌ترین محکمه جهانی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن این پیام بدین شرح است:

جناب آقای دکتر حبیب‌زاده

رئیس محترم مرکز امور حقوقی بین المللی معاونت حقوقی رئیس جمهور

سلام علیکم 

موفقیت تاریخی مرکز امور حقوقی بین المللی معاونت حقوقی رئیس جمهور در محکوم کردن دولت ایالات متحده آمریکا در دیوان بین‌المللی دادگستری را به جنابعالی و همه همکاران در مرکز و روسا و کارشناسان در شعبه لاهه که طی سالیان متمادی پیگیر این پرونده بودند، تبریک عرض نموده و از زحمات جنابعالی و همه کارشناسان حقوقی و تیم وکالت که در این جنگ حقوقی با تهیه لوایح و دفاع از مواضع جمهوری اسلامی ایران در جلسات متعدد حقانیت و مظلومیت جمهوری اسلامی و نقض تعهدات از سوی طرف آمریکایی را در برجسته‌ترین محکمه بین المللی به اثبات رساندند، تشکر می‌کنم.

قطعا پیروزی جمهوری اسلامی ایران در این پرونده که یک فتح‌الفتوح در کارزار جنگ حقوقی بین ایران و آمریکا محسوب می‌شود فرصت های بزرگی را برای شکست طرف آمریکایی در سایر دعاوی نیز فراهم خواهد ساخت.

همچنین با توجه به اینکه پس از این پیروزی بزرگ جمهوری اسلامی ایران برخی افراد و رسانه‌ها با بی‌اطلاعی و یا غرض‌ورزی اطلاعات پراکنده و ناقص در خصوص ابعاد این پرونده منتشر کرده‌اند لازم است ترتیبی اتخاذ نمایید تا با رعایت مصالح کشور ابعاد این پیروزی بزرگ و همچنین اثرات آن بر سایر دعاوی حقوقی بین ایران و آمریکا تشریح گردد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز