خبرگزاری کار ایران

با حضور امیرعبداللهیان انجام شد؛

افتتاح سامانه صدور کارت ملی هوشمند در سفارت ایران در مسکو

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۱۸۲

سامانه صدور کارت ملی هوشمند در سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو با حضور وزیر امور خارجه امروز افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان در این مراسم گفت: یکی از تأکیدات ویژه مقام معظم رهبری از شروع کارم به بنده و همکاران در وزارت امور خارجه، توجه ویژه و تسهیل امور ایرانیان مقیم خارج از کشور بوده و است.

وی با بیان اینکه آقای رئیسی هم همواره نسبت به موضوع ایرانیان خارج از کشور تأکیدات و سفارش‌های ویژه دارند، اظهار داشت: در سفری که به آلمان و نیویورک داشتم تعدادی از ایرانیان مقیم آمریکا و اروپا گفتند علاقه‌مند هستیم سرمایه خود را به ایران بیاوریم، ولی الان با مشکل باز کردن حساب‌های بانکی در ایران مواجه هستیم، چون نه خودمان و نه فرزندان‌مان کارت ملی نداریم و باید کارت ملی را در داخل کشور دریافت کنیم که زمان، هزینه و وقت زیادی را نیاز دارد.

رئیس دستگاه دیپلماسی اضافه کرد: قرار بر این شد با همکاری سازمان ثبت احوال و وزارت کشور  و بخش کنسولی وزارت امور خارجه، یکی از اولویت‌های کاری ما صدور کارت ملی در داخل سفارتخانه‌ها و سرکنسولگری‌هایمان باشد. امروز بیست و ششمین نمایندگی ایران در خارج از کشور است که کارت ملی را در داخل نمایندگی صادر می‌کند. امیدوارم این خدمات جدید به ایرانیان در این جا نیز مورد رضایت آنها باشد و تردد آنها را به ایران و توجهشان به سرزمین مادری را بیش از پیش افزایش دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز