خبرگزاری کار ایران

خزعلی در گفت‌وگو با ایلنا:

همه کسانی که به وطن علاقه دارند کاری کنند که اختلافات کم شود/ بزرگان و تصمیم‌گیران همه نظرات را بشنوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۷۶۶

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: بزرگان و تصمیم‌گیران طبیعتا باید همان‌گونه که هست همه را فرزندان خود و شریک در امور بدانند و نظرات همه را بشنوند.

انسیه خزعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره این‌که در سالی که گذشت کشور ما یک شرایط خاص را پشت سر گذاشت چقدر نیاز است صاحبان تریبون به انسجام ملی کمک کرده و از ایجاد اختلافات دوری کنند، گفت: همه کسانی که عِرق ملی دارند و همه کسانی که به وطن علاقه دارند، باید کاری کنند که انسجام به وجود بیاید و اختلافات را کم کنند. 

معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری تاکید کرد: طبیعتا در هرکاری اختلاف سلیقه وجود دارد، اما هنگامی که تصمیمی گرفته می‌شود همه باید دور آن تصمیم جمع و برای تحقق آن اقدام کنند و کارشکنی نکنند و مانع تحقق آن نشوند.

وی درباره این‌که باتوجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۲ بزرگان و تصمیم‌گیران باید چگونه اقدام کنند تا آن شکاف و اختلافی که در کشور مشاهده می‌کنیم از میان برداشته شود، گفت: طبیعتا باید همان‌گونه هست، همه را فرزندان خود و شریک در امور بدانند و نظرات همه را بشنوند.

خزعلی خاطرنشان کرد: اگرچه ممکن است همه نظرات قابل اجرا نباشد اما سعی کنند اما سعی کنند برای نظرات غالب زمینه را فراهم کنند که اجرایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز