خبرگزاری کار ایران

دادستان تهران خبر داد:

کشف داروی قاچاق تاریخ مصرف گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۶۰۲

دادستان تهران اعلام کرد که پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل دپو داروها در یک منزل مسکونی مقادیر قابل توجهی داروی قاچاق و تاریخ مصرف گذشته در محل کشف شد.

به گزارش ایلنا، علی صالحی با اعلام این خبر گفت: در راستای نظارت بر وضعیت دارو و جلوگیری از فعالیت افزار غیرمجاز و قاچاقچیان در امور دارویی در منطقه ناصر خسرو و با وصول گزارش از سوی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به دادسرای ناحیه ۲۶ تهران، در جهت کشف و شناسایی انبار، محل نگهداری داروها و شناسایی متهم یا متهمان قاچاق دارو دستورات قضایی متقن و جامعی از سوی دادسرای ناحیه ۲۶ تهران خطاب به اداره عملیات معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ صادر شد.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل دپو داروها در یک منزل مسکونی در مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ با همکاری عوامل معاونت غذا و داروی دانشگاه شهید بهشتی به محل وارد و مقادیر قابل توجهی داروی سقط جنین، قاچاق و تاریخ مصرف گذشته (بیش از ۵۲۷ نوع داروهای غیر مجاز، قاچاق و سقط، دستگاه جت پرینتر، لیبل‌های تقلبی ساخت دارو) در محل کشف شد.

وی بیان کرد: برابر اعلام عوامل دانشگاه تعداد تقریبی داروها کشف شده، حدود ۴ میلیون عدد داروی غیر مجاز تاریخ گذشته است.

دادستان تهران تصریح کرد: متهم با تغییر تاریخ مصرف و زدن لیبل جدید داروهای تاریخ مصرف گذشته را برای عرضه آماده می‌کرد.

صالحی گفت: کلیه داروها جهت بررسی تخصصی تحویل دانشگاه شده و متهم بازداشت و پس از تفهیم اتهام روانه زندان شد. تحقیقات در خصوص شناسایی سایر ایادی و متهمان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز