خبرگزاری کار ایران

سرلشکر موسوی:

اقدامات جامعه اطلاعاتی باعث خنثی‌سازی توطئه‌های شوم دشمنان شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۳۴۲

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان را به وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند حضرت حجت‌الاسلام المسلمین سیداسماعیل خطیب

وزیر محترم اطلاعات جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت بقیه‌الله الاعظم (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) که به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان نامگذاری شده است را به جنابعالی و تمامی همکاران جهادگر عرصه امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می‌کنم.

امروزه که دشمنان ایران اسلامی با انواع توطئه‌های شوم و خبیثانه در صدد ضربه زدن به امنیت ایران اسلامی هستند، نقش بی بدیل سربازان گمنام امام زمان(عج) بیش از پیش بر همگان نمایان شده است.

بدون شک اقدامات ارزشمند جامعه اطلاعاتی کشورمان در حفظ و حراست از داشته‌ها و سرمایه‌های امنیتی و حفاظتی، جایگاه والایی در ایجاد و استمرار آرامش و امنیت پایدار این مرز پرگهر و خنثی‌سازی توطئه‌های شوم دشمنان داشته است.

اینجانب ضمن تبریک گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه اطلاعات و امنیت، سالروز ولادت با سعادت حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و روز سربازان گمنام به جنابعالی و همکاران خدوم آن مجموعه تبریک عرض می‌نمایم و توفیقات روزافزونتان را تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز