خبرگزاری کار ایران

ضرغامی در جمع خبرنگاران:

ارائه سیم‌کارت بدون فیلتر به گردشگران خارجی پیشنهاد من بود/ باید حداقل سرویس‌ها به گردشگران خارجی داده شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۸۲۲

وزیر میراث فرهنگ، صنایع دستی و گردشگری گفت‌: این پیشنهاد ما بود باید حداقل سرویس‌ها به گردشگران خارجی داده شود برخی دوستان ما می‌نشینند تحلیل می‌کنند چرا گردشگر خارجی به کشور نمی‌آید؟ خب دلایل مختلفی دارد. ما نظام مسائل این‌ها را دانه به دانه بررسی و حل می‌کنیم. یکی از این موارد وقتی آنها وارد کشور می‌شوند موضوع اینترنت و سکوهای خارجی و بین‌المللی است.

به گزاش خبرنگار ایلنا، عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگ، صنایع دستی و گردشگری در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در رابطه با اختصاص سیم‌کارت بدون فیلتر به گردشگران خارجی که چندی پیش وزیر ارتباطات آن را اعلام کرده بود، عنوان کرد: این پیشنهاد من بود ولی آقای زارع‌پور خیلی مورد حمله قرار گرفتند. من خواستم بگویم تقصیر ایشان نیست، تقصیر من است. اگر قرار است با کسی برخورد شود یا از کسی انتقاد شود از من باید این انتقاد انجام شود.

وی افزود: این پیشنهاد ما بود باید حداقل سرویس‌ها به گردشگران خارجی داده شود برخی دوستان ما می‌نشینند تحلیل می‌کنند چرا گردشگر خارجی به کشور نمی‌آید؟ خب دلایل مختلفی دارد. ما نظام مسائل این‌ها را دانه به دانه بررسی و حل می‌کنیم. یکی از این موارد وقتی آنها وارد کشور می‌شوند موضوع اینترنت و سکوهای خارجی و بین‌المللی است.

ضرغامی یادآور شد: نمی‌شود گردشگر به ایران بیاید و ارتباطش با دنیا قطع شود. نمی‌شود به او گفت از بله وایتا استفاده کن. در برخی موارد این گردشگران را به عنوان جاسوس می‌گیرند که بعضی اوقات تا نیمه شب پیگیری می‌کنم تا این مشکل حل شود. وقتی دو پیرمرد و پیرزن نگران دستگیر شدن هستند و نمی‌توانند به خانواده‌های خود هم خبر بدهند خب چه انگیزه‌ای برای به ایران آمدن برای آنها می‌ماند؟ بنابراین من از وزیر ارتباطات خواستم امکانی برای گردشگران خارجی فراهم شود تا آنها با استفاده از سکوهای بین‌المللی بتوانند نیازهای خودرا برطرف کنند. ان‌شاء الله سکوهای داخلی ما هم بتوانند در سطح بین‌المللی فعال شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز