خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه:

تبادل پرونده الکترونیکی پزشکی تسهیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۹۵۲

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: تبادل اطلاعات میان پزشکی قانونی و علوم پزشکی زمینه تسریع در امور قضایی را فراهم می‌کند و رویکرد فناورانه محور باعث سرعت در رسیدگی‌ها می‌شود و این اقدام رضایت مردم را در پی دارد و در وقت و هزینه‌های آنان صرفه جویی می‌شود.

به گزارش ایلنا، نشست مدیران ارشد پزشکی قانونی استان مرکزی با رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه و معاون راهبردی قوه قضاییه امروز در پزشکی قانونی اراک برگزار شد.

در این نشست  کاظمی فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه  با بیان اینکه تبادل اطلاعات میان پزشکی قانونی و علوم پزشکی زمینه تسریع در امور قضایی را فراهم می‌کند، گفت: بهره گیری از فرآیند‌های الکترونیک تسریع در پرونده‌های مردم را به همراه دارد با همین رویکرد باید استفاده از فناوری‌های نو در اولویت قرار گیرد. رویکرد فناورانه محور باعث سرعت در رسیدگی‌ها می‌شود و این اقدام رضایت مردم را در پی دارد و در وقت و هزینه‌های آنان صرفه جویی می‌شود.

پیش از این نشست، رئیس مرکز آمار وفناوری اطلاعات قوه قضاییه و معاون راهبردی قوه قضاییه  از مجتمع قضایی ویژه مبارزه با مواد مخدر و جرایم خاص بازدید کردند.

در جریان سفر رئیس قوه قضاییه و هیئت عالی قضایی به استان اراک، محمد کاظمی فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه و محمد صاحبکار معاون راهبردی قوه قضاییه از مجتمع قضایی ویژه مبارزه با مواد مخدر و جرایم خاص بازدید کردند.

در این بازدید محمد کاظمی‌فرد و محمد صاحبکار با مسئولان و کارکنان این مجتمع  به گفتگو پرداختند و ضمن شنیدن نظرات آنان دستورات لازم در خصوص ارتقای فرایند‌ها را صادرکردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز