خبرگزاری کار ایران

شریعتی در تذکر آیین‌نامه‌ای:

یک عضو کمیسیون تلفیق نمی‌تواند از طرف جمع با حذف مصوبه کمیسیون تلفیق موافقت کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۵۲۷

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: هیچ توجیهی وجود ندارد یک نفر از طرف جمع با حذف مصوبه کمیسیون تلفیق موافقت کند و این موضوع وهن مجلس و کمیسیون تلفیق است و برخورد سلیقه‌ای با مصوبات کمیسیون و مجلس را باید کنار گذاشت.

به گزارش ایلنا، مالک شریعتی نیاسر در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه ۷ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، با اشاره به جز (۱) بند(ذ) تبصره (۶) ماده واحده این لایحه در مورد اخذ مالیات از خانه‌های لوکس در خصوص حذف واحدهای مسکونی از این مصوبه گفت: ما کاخ علی کریمی و پنت‌هاوس‌های افراد متمول الهیه و آجودانیه و زعفرانیه تهران را از این مصوبه مستثنی کردیم.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس با استناد به بند (۱۱) ماده (۲۲) آیین‌نامه داخلی در مورد حفظ شأن و منزلت مجلس گفت: در گفت‌وگویی که با اعضای کمیسیون تلفیق داشتم موافق حذف واحدهای مسکونی از جزء (۱) بند (ز) تبصره (۶) نبودند؛ این مصوبه کمیسیون تلفیق بود و رئیس و سخنگوی کمیسیون حق ندارند از طرف اعضا با حذف بخشی از مصوبه موافقت کنند زیرا اگر رأی‌گیری می شد ممکن بود ۴۵ نفر از اعضای کمیسیون با آن مخالفت کند.

وی ادامه داد: هیچ توجیهی وجود ندارد یک نفر از طرف جمع با حذف مصوبه کمیسیون تلفیق موافقت کند و این موضوع وهن مجلس و کمیسیون تلفیق است و برخورد سلیقه‌ای با مصوبات کمیسیون و مجلس را باید کنار گذاشت.

نمایندگان در جزء (۱) بند (ذ) تبصره (۶) با حذف عبارت «واحدهای مسکونی» در این جز درباره اخذ مالیات از خانه‌های لوکس موافقت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز