خبرگزاری کار ایران

از سوی سخنگوی وزارت امور خارجه مطرح شد؛

واکنش ایران به کشتار بی‌رحمانه فلسطینیان در نابلس

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۳۷۲

سخنگوی وزارت امور خارجه به کشتار بی‌رحمانه فلسطینیان در حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر نابلس واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه حمله وحشیانه و تروریستی امروز نظامیان اشغالگر صهیونیست به شهر نابلس در کرانه باختری را که منجر به شهادت و زخمی شدن ده‌ها تن از مردم بی‌دفاع فلسطین شد، به شدت محکوم کرد. 

وی خواستار اقدام فوری جامعه بین‌المللی برای توقف و محکومیت نسل‌کشی فلسطینیان توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی و کابینه نژادپرست و افراطی آن شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تداوم و تشدید اقدامات جنایتکارانه و تروریستی صهیونیست‌ها در کرانه باختری طی چند ماه اخیر از جمله یورش به مناطق نابلس و جنین و قتل کودکان، زنان و سالخوردگان و تخریب خانه‌های فلسطینیان، ادامه این روند خطرناک را که در سایه سکوت و انفعال مجامع مسئول بین‌المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر در غرب رخ می‌دهد، غیرقابل تحمل و مایه شرمساری آنان دانست. 

کنعانی ضمن تجلیل از مقاومت شجاعانه مردم و به ویژه جوانان فلسطینی در بیت‌المقدس، جنین، نابلس و همه مناطق فلسطین اشغالی، خواستار وحدت مواضع و اقدام هماهنگ دولت‌های اسلامی در پشتیبانی از ملت فلسطین و مقاومت مشروع آنان در برابر اقدامات ضد بشری و تروریستی رژیم آپارتاید صهیونیستی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز