خبرگزاری کار ایران

حضور ۱۲ کشور در جشنواره هنرهای سنتی و صنایع دستی تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۱۸۸

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به برگزاری جشنواره بین المللی هنرهای سنتی و صنایع دستی در تهران گفت: هنرمندان، کارشناسان و داورانی از ۱۲ کشور در این جشنواره حضور یافته اند.

به گزارش ایلنا، عزت الله ضرغامی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران از تهران به عنوان یک مقصد مهم گردشگری بویژه در ایام نوروز یاد کرد و گفت: دو کتاب در زمینه معرفی مسیرهای گردشگری تهران و طبیعت گردی تهران تهیه شده و توصیه من به همه تهرانی ها این است که تهران را بشناسند.

وی در ادامه با بیان اینکه به ساکنان کلانشهرها توصیه می‌کنم که ابتدا جاذبه های گردشگری شهر خود را بشناسند، اظهار داشت: تهران یکی از بهترین محیط های طبیعت گردی در سطح جهانی است.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ادامه به برگزاری جشنواره بین‌المللی هنرهای سنتی و صنایع دستی اشاره کرد و افزود: ما جشنواره فیلم، تئاتر و موسیقی را می شناسیم اما جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی که بسیار گسترده و با حضور هنرمندان سراسر کشور برگزار شده است، آشنایی نداریم.

وی افزود: این جشنواره امسال برای نخستین بار به صورت بین المللی برگزار شده است و جزو نادر نشست های صنایع دستی در جهان به شمار می رود و رئیس شورای جهانی صنایع دستی نیز به همراه هنرمندان، داوران و کارشناسانی از ۱۲ کشور در آن حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز