خبرگزاری کار ایران

بابائی کارنامی در تذکر شفاهی:

برای تیم اقتصادی دولت متاسفم که در کورس رقابت از تورم جا ماندند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۷۷۹

نماینده مردم ساری در مجلس ضمن انتقاد از عملکرد تیم اقتصادی دولت در مهار تورم و افزایش نرخ کالای اساسی مردم گفت: این در حالی است که رهبری و ملت شریف ایران اعتقاد صریحی به مدیریت بازار دارند.

به گزارش ایلنا، علی بابائی کارنامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، دوم اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر پیرو حضور ملت و مردم حوزه انتخابیه ساری و میاندورود برای حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: همچنین از مجلس و دولت برای نهایی شدن و تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت که دو سال در کمیسیون اجتماعی به طول انجامید، تشکر می‌کنم.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از تیم اقتصادی دولت ادامه داد: برای تیم اقتصادی دولت از جمله وزیر اقتصاد، رئیس بانک مرکزی و وزیر صمت متأسفم که بعد از مدت نسبتا طولانی در کورس رقابت از تورم جا ماندند و نمی‌توانند تورم و افزایش کالاهای اساسی را مدیریت کند در صورتی که رهبری و ملت شریف ایران اعتقاد صریح به مدیریت بازار دارند و این توان از نظر مجلس و مردم وجود دارد. مردم و اقشار جامعه چه گناهی کرده‌اند که باید تاوان مسئولین را پرداخت کنند.

وی در تذکر دیگر به وزیر نیرو گفت: در زمینه پیگیری مصوبه ناحق احداث سد فینسک بی‌صداقتی و بی‌تدبیری صورت گرفته و این موضوع از جمله میراث ضد عدالتی مجلس و دولت قبل است لذا ما نباید بگذاریم کشاورزان از این تصمیمات رنجور شوند.

  بابائی کارنامی در تذکر دیگر به وزرای بهداشت و درمان و کشور درباره عدم پیگیری در جهت پرداخت حقوق فوق‌العاده خاص و فوق‌العاده ویژه و ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور و دهیاران و کادر درمان ادامه داد: به واقع باید مشخص شود چرا از طریق شورای عالی توسعه منابع انسانی و شورای حقوق و دستمزد مطالبات به حق گروه‌های مسئول پیگیری نمی‌شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در پایان خطاب به وزرای کشور و بهداشت تأکید کرد: بیمه یارانه‌ای دهیاران در روستاها را چه کسی باید پاسخگو باشد. وزیر کشور و وزیر بهداشت باید در این بخش پاسخگوی مجلس باشند وگرنه از طریق اقدامات نظارتی پیگیر مطالبات مردم و گروه هدف خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز