خبرگزاری کار ایران

معاون اول رئیس‌جمهور در حاشیه نمازجمعه تهران:

برای رسیدن به ایرانی پیشرفته و مستقل، بیش از هر زمانی آماده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۳۲۲

معاون اول رئیس جمهور، چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن را فرصتی دوباره برای همدلی و اتحاد همه اقشار و گروه ها خواند و از همه مردم دعوت کرد تا با حضور در این روز تاریخی یک بار دیگر وحدت و یکپارچگی ایران اسلامی‌را به همه جهانیان نشان بدهند.

به گزارش ایلنا، محمد مخبر در حاشیه نماز جمعه امروز تهران، تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی را دورانی شگفت انگیز برای همراهی مردم و حاکمیت خواند که با وجود همه توطئه‌های سهمگین دشمنان همچنان پابرجا و استوار مانده و همین پیوند دیرین همواره موجب شکست جهان سلطه و رمز پایداری این کشور در این منطقه پر آشوب بوده است.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب درباره محاسبه غلط دشمنان درباره واقعیت های ایران، تصریح کرد: مردم کانون اصلی اقتدار کشور هستند و امروز اگرچه زیر بار هجمه های سنگین رسانه ای و فشارهای همه جانبه اقتصادی از سوی استکبار جهانی هستیم، اما نسل های جوان آمال و آرزوهای دشمنان را مثل گذشته نقش بر آب می سازند.

وی چشم انداز آینده ایران اسلامی را بسیار روشن توصیف کرد و افزود: امروز برای رسیدن به ایرانی پیشرفته و مستقل، بیش از هر زمانی آماده هستیم و با تکیه بر ظرفیت های عظیم خدادادی و نیروی انسانی آگاه و توانمند می توانیم به کشوری پیشرو تبدیل شویم.

دکتر مخبر دستاوردهای دولت سیزدهم در طول یک سال و نیم گذشته را بستری برای رسیدن به ایرانی قوی و پیشرفته دانست و افزود: ریل گذاری های جدید اقتصادی گاه با مشکلاتی روبرو می شود که زمان رسیدن به مقصد را طولانی می کند اما آنچه در همین مدت کوتاه صورت گرفته می تواند مسیر جدیدی را برای حل چالش های اقتصادی بصورت درون زا و بدون وابستگی به عوامل خارجی باز کند، بطوری که فشارهای اقتصادی دشمنان نتواند معیشت و رفاه مردم ما را هدف قرار دهد.

معاون اول رئیس جمهور اداره کشور بر اساس و به اعتبار دارایی های عظیم خدادادی و موقعیت جغرافیایی راهبردی، را یکی از محورهای اساسی دولت سیزدهم برای تغییر ریل اقتصادی کشور خواند و تصریح کرد: مشکلات روزمره، ما را از طرح های اساسی برای آینده کشور باز نمی دارد و در عین چاره جویی برای مشکلات جاری، با جدیت در حال برنامه ریزی برای ارتقای ایران در جغرافیای سیاسی-اقتصادی خود هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز