خبرگزاری کار ایران

اسلامی:

قدرت نظامی و رزمی ما امروز دشمن را متوقف و به «چه کنم» گرفتار کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۸۵۸

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: شما وقتی قصد اجرای عملیات را داشته باشید باید ابتدا مقدمات و اول تا انتهای کار را بررسی کرده و بعد اجرا کنید. اما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چرخه و توانمندی عملیات در حال حرکت شکل گرفت و این یکی از دستاوردهای ارزشمند بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی ایران عصر امروز در مراسم نکوداشت سرلشکر رحیم صفوی در دانشگاه تربیت مدرس، گفت: کار بزرگ و خوبی امروز انجام شد و خداوند متعال را شکرگزارم که فرصت داشتم که درخدمت برادر عزیز ما آقای رحیم صفوی باشیم. اتفاق خوبی است که ما از این الگوهای زنده‌مان که یک سیره و یک منش به وجود آوردند، استفاده کنیم و این عزیزان را معرفی کنیم.

وی ادامه داد: در مسیر انقلاب اسلامی دستاوردهای ارزشمندی به‌دست آمده که ایشان هم یکی از چهره‌های موثر با نقش‌آفرینی پررنگ در عرصه‌های مختلف به ویژه دفاع هستند.

اسلامی در ادامه عنوان کرد: در حوزه دفاع مقدس اتفاق بزرگی رخ داد و آن شکل‌گیری دانش نظامی عملیات در حال حرکت بود. شما وقتی قصد اجرای عملیات را داشته باشید باید ابتدا مقدمات و اول تا انتهای کار را بررسی کرده و بعد اجرا کنید. اما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چرخه و توانمندی عملیات در حال حرکت شکل گرفت و این یکی از دستاوردهای ارزشمند بود.

وی افزود: قدرت نظامی و رزمی ما امروز دشمن را متوقف و به «چه کنم» گرفتار کرده و این شعار نیست، یکی از جلوه‌های این مساله دستاوردهای ما است و کار به جایی می‌رسد که فرمانده سنتکام در سخنان اخیر خود توان دفاعی ایران و سپاه پاسداران را پیچیده معرفی می‌کند.

رییس سازمان انرژی اتمی همچنین اظهار داشت: نکته دوم که فوق‌العاده حائز اهمیت است این است که ما در سال ۲۰۰۰ چشم‌انداز مشترک ۲۰۲۰ آمریکا را در موسسه تحقیقات وزارت دفاع ترجمه کردیم، این سند دنیا را تحلیل و ارزیابی می‌کند و نگاه و موارد خود را ارائه می‌کند. هر جای این سند که کلمه دشمن به کار می‌رود، منظور ایران است. در این سند می‌آید که ما در سال ۲۰۲۰ توفیق‌هایی خواهیم داشت و اثراتی بر دشمن خواهیم داشت اما تاکید می‌کند که پیروز نخواهیم شد مگر اینکه برخوردار از انسان‌های دانا و شهادت‌طلب باشیم، این ویژگی مهم انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم زمانی که می‌خواهیم به پیشرفت بپردازیم باید به این روحیه و تفکر که منجر به شکل دادن به یک ظرفیت توانند برای کشور می‌شود، بیش از پیش بها دهیم و توجه کنیم.

اسلامی ابراز داشت: وقتی شما در ادامه این سند را می‌خوانید مشاهده می‌کنید که به تغییرات ژنتیک فکر می‌کنند به قصد اینکه تولید آدم کنند برای آنها این ویژگی‌ها که مدنظر است این در حالی است که به برکت انقلاب اسلامی چنین انسان هایی در مکتب انقلاب و اسلام تربیت و پرورش یافتند.

وی در پایان با اشاره به ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب، گفت: همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند راز و رمز پیروزی و ماندگاری کلمه الله و وحدت کلمه است، ان‌شاءالله که این دو توصیه امام عظیم الشأن در سرلوحه کارهای ما باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز