خبرگزاری کار ایران

رئیس فراکسیون محیط زیست خبر داد:

برای نخستین بار؛ اهدا جایزه محیط زیستی به فیلم‌های جشنواره فجر

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۸۹۴

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی از اهدای نخستین جایزه محیط زیست به فیلم‌های برگزیده جشنواره بین‌المللی فیلم فجر خبر داد.

به گزارش ایلنا سمیه رفیعی رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در حاشیه حضور در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با بیان این‌که «این جشنواره می‌تواند به حفظ محیط زیست کمک کند» اظهار کرد: توجه به موضوعات محیط زیستی توسط فیلم‌سازان می‌تواند موجب ارتقای فرهنگ زیست محیطی در کشور شود.

وی با اشاره به رایزنی‌های انجام شده با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: بر این اساس با نظر مساعد آقای اسماعیلی وزیر ارتباطات برای نخستین بار در بخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر، جایزه محیط زیست به برترین فیلم‌ها در این حوزه اهدا می‌شود.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس افزود: بدین ترتیب فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به لحاظ پرداختن به موضوعات محیط زیستی و نگاه زیست محیطی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و به برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.

رفیعی با تاکید بر این که «تلاش می‌کنیم این بدعت خجسته در سال‌های آینده نیز با همکاری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تداوم یابد» ابراز امیدواری کرد که با مشارکت فیلم‌سازان نگاه ویژه به موضوعات محیط زیست را در تولیدات سال آینده جشنواره فیلم فجر شاهد باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز