خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

پیروزی انقلاب ثمره حلقه‌های اتصال ارتش با روحانیت و مرجعیت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۳۷۰

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به اینکه شهید سپهبد صیاد شیرازی از مصادیق رویش‌های انقلابی ارتش در دوران حاکمیت طاغوت بودند، اظهار کرد: ارتش در زمان قبل از انقلاب، با مرجعیت ارتباط مستقیم برقرار کرده بود و پیروزی انقلاب ثمره حلقه‌های اتصال ارتش با روحانیت و مرجعیت است

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: اگر حلقه‌های اتصال به امام بزرگوار در ارتش پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نبود و بدنه ارتش با روحانیت و مرجعیت اینگونه ارتباط نمی‌داشتند، شاید می‌توان گفت انقلاب به این زودی به موفقیت نمی‌رسید و به ثمر نمی‌نشست؛ هر چند پیروزی انقلاب، وعده الهی بوده است.

وی با تأکید بر اینکه نیروی مسلح زمان طاغوت، نیرویی بود که کشورهای غربی به ویژه آمریکایی‌ها در تمام شئون آن چه از لحاظ روانی، چه از لحاظ تسلیحاتی و چه تجهیزاتی کار کرده بودند، افزود: اما آنها غافل از این بودند که تنها توانستند سران ارتش طاغوت را وابسته و وابسته‌تر کنند، اما ارتش در زمان قبل از انقلاب،  با مرجعیت ارتباط مستقیم برقرار کرده بود و پیروزی انقلاب ثمره حلقه‌های اتصال ارتش با روحانیت و مرجعیت است.

امیر سرتیپ حیدری افزود: افراد شاخصی در ارتش ایام طاغوت وجود داشتند که توانستند در دوره ستم‌شاهی و طاغوت ارتباط بدنه ارتش را با روحانیت، مرجعیت و مردم انقلابی و مسلمان برقرار کنند. شهید سپهبد صیاد شیرازی از مصادیق رویش‌های انقلابی ارتش در دوران حاکمیت طاغوت بودند که ایشان و همکارانشان بدنه مسلمان و خداجوی ارتش طاغوت را با مرجعیت و امامین انقلاب حفظ کردند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به حماسه‌آفرینی نیروی هوایی ارتش در سخت‌ترین روزهای پیروزی انقلاب و اعلام وفاداری هوانیروزارتش در آن ایام مبارزه، تأکید کرد: پیوستن هوانیروز نیروی زمینی به انقلابیون و رهبری امام انقلاب، کمر طاغوت را شکست و طاغوت را سرنگون کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های نیروی زمینی ارتش گفت: امروز نیروی زمینی در تمام میدان‌ها حضور فعال دارد؛ از حضور در مرزهای کشور (به منظور برقراری امنیت پایدار با  استقرار ۱۱ تیپ در تمامی مرزهای غرب و شمال غرب تا جنوب شرق و شمال شرق کشور)، آمادگی رزمی نیروها و اشراف اطلاعاتی در مرزها تا بحث مردم‌یاری‌ها.

امیر سرتیپ حیدری با تأکید بر پیشقدم‌ بودن نیروی زمینی در تمامی عرصه‌ها چون سیل، زلزله و... اظهار داشت: این حضور به گونه‌ای است که موجبات تحسین رهبر معظم انقلاب را فراهم آورده و ایشان به نیروی زمینی به دلیل یاری کردن مردم در شرایط بحرانی چون کرونا، سیل و زلزله تحسین کردند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: در کرونا ۱۲ هزار کادر پزشکی در اختیار مردم قرار گرفته شد و هفت بیمارستان برای جامعه پزشکی ساختیم و به دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ها تقدیم کردیم. در بحث‌های دیگر چون آمادگی رزمی، همواره نیروی زمینی در تراز سایر نیروها مقام بالاتری را دارد؛ شاید به این دلیل که توانستیم در ۲۳ مؤلفه دفاعی به خودکفایی برسیم.

وی در پایان بیان کرد: ملت و امت ما، انقلابی و بصیر هستند و همواره با بصیرت در محور رهبر معظم انقلاب حرکت کرده و می‌کنند و تا زمانی که این مردم وفادار، بزرگوار و ولایی در صحنه هستند، هیچ قدرتی در چهل و چهار سال از پیروزی انقلاب اسلامی نتوانسته خدشه‌ای در حرکت صعودی انقلاب ایجاد کند و در آینده نیز حتما به یاری باریتعالی نخواهند توانست. چراکه ملت ما، ملتی انقلابی و بصیر هستند که همواره در صحنه حاضرند و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا بوده، هست و خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز