خبرگزاری کار ایران

وبسایت رسمی حسن روحانی آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۰۱۱

پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور سابق کشورمان به منظور انتشار اخبار و مواضع رسمی او و همچنین کارنامه دولت تدبیر و امید آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، وبسایت رسمی حسن روحانی به نشانی rouhanihassan.com به طور آزمایشی آغاز به کار کرد.

این پایگاه اطلاع‌رسانی، علاوه بر انتشار اخبار و مواضع رسمی حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران، کارنامه دولت تدبیر و امید را نیز مرور می‌کند.

هدف از راه‌اندازی این وبسایت، بازخوانی مواضع و انتشار روایت‌های ناگفته از دوران هشت‌ ساله ریاست‌جمهوری حسن روحانی و میراث دولت یازدهم و دوازدهم، خاطرات رئیس‌جمهور سابق ایران از دوران نامزدی در انتخابات ۹۲ تا تشکیل دولت و فرازوفرودهای دو دوره چهار ساله و تاریخ شفاهی اعضای کابینه و مدیران ارشد دولت تدبیر و امید است.

این پایگاه اطلاع‌رسانی همچنین تنها منبع رسمی و مورد تائید رئیس‌جمهور سابق برای انتقال آرا و افکار خود به جامعه و اعلام مواضع و دیدگاه‌های دکتر روحانی درباره رخدادهای روز است.

در شبکه‌های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام و توئیتر به نشانی rouhanioffice@ می توان پایگاه اطلاع رسانی روحانی را دنبال کرد:

Rouhanihassan.com

instagram.com/rouhanioffice

twitter.com/rouhanioffice

@rouhanioffice

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز