خبرگزاری کار ایران

سردار رادان به دیدار رئیس قوه قضاییه رفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۲۴۵

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران عصر امروز با حضور در دفتر رئیس قوه قضائیه با وی دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران عصر امروز یکشنبه (۲۵ دی) با حضور در دفتر حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس دستگاه قضا با وی دیدار کرد.

رئیس قوه قضاییه در این دیدار با تبریک مجدد انتصاب سردار رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، برای ایشان در ایفای این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت کرد و گفت: دستگاه قضایی آمادگی کاملی برای کمک به مجموعه انتظامی کشور در راستای عمل به مسئولیت‌های قانونی و تحکیم امنیت و آسایش مردم بهبود خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای امنیت اجتماعی دارد.

وی نیروی انتظامی را از مهم‌ترین ضابطین قوه قضاییه عنوان کرد که مانند دادسراها در خط مقدم مراجعات مردمی قرار دارند و در همین رابطه تصریح کرد: مواجهه و برخورد حکیمانه و مدبرانه‌ نیروهای فراجا با مردم در ایجاد آرامش در دل‌ها و افزایش اعتماد و رضایت عمومی نسبت به حاکمیت نقش بسزایی دارد.

همچنین در این دیدار، سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور ضمن بیان گزارشی از آخرین وضعیت نیروی انتظامی کشور، توضیحاتی درباره برنامه‌ها و اهداف این مجموعه در دوره جدید ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز