خبرگزاری کار ایران

قالیباف:

مدیران قدر مردم را بدانند/اخلاص حاج قاسم علت ارادات مردم به اوست

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۵۸۷

رئیس مجلس شورای اسلامی توصیه کرد: همه ما به گونه ای رفتار کنیم که راه شهدا و امام شهدا را تحت هدایت مقام معظم رهبری پیش ببریم تا صداقت، صفا و اخلاص و برکات حاج قاسم نصیب همه ما شود.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف در جوار مزار سردار حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور دلدادگان سردار دل ها از نقاط مختلف کشور و خارج از این مرز و بوم، اظهار کرد: از همه زواری که در این هوای سرد به زیارت مرقد شهید سلیمانی می آیند و همچنین از میزبانان و خدمت رسانان زائران تشکر می کنم.

وی ادامه داد: توفیقی بود که در ایام سالگرد شهادت سردار دل ها مانند همه مردم دلداده جمهوری اسلامی به کرمان بیایم و سعادت زیارت مرقد حاج قاسم که یک پاسدار واقعی و رزمنده و فرمانده بود و افتخار و عزت برای جهان اسلام فراهم کرد، داشته باشم.

رئیس مجلس شورای اسلامی اخلاص شهید سلیمانی را از علل ارادت مردم به شهید سلیمانی دانست و بیان کرد: شهید سلیمانی چون انسان صادق و مخلصی بود زندگیش پربرکت بود؛ یعنی برکت مادی و معنوی هم در این دنیا و هم در آخرت و این نتیجه زحمات و اخلاص و رفتار ایشان بود.

وی بیان کرد: مردم ما نشان دادند که قدرشناس هستند و انقلاب، رهبری و ایران را دوست دارند و امیدواریم ما مدیران قدر این مردم را بدانیم و نسبت به آنها به درستی انجام وظیفه کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز