خبرگزاری کار ایران

معاون اول رئیس‌جمهور:

خدمت به خانواده شهدا افتخاری بزرگ است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۰۶۷

معاون اول رئیس‌جمهور در نخستین روز از سال نو میلادی و ایام ولادت حضرت مسیح (ع) با خانواده شهید روبرت لازار دیدار و در فضایی صمیمانه با آنها گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، محمد مخبر شامگاه یکشنبه با حضور در منزل مادر شهید روبرت لازار با اشاره به ایثار و فداکاری شهدا، تصریح کرد: امنیت و استقلال ایران مدیون فداکاری شهداست و ما باید قدردان از خودگذشتگی آنها باشیم و تلاش کنیم تا در مسیری که آنها پیموده اند حرکت کنیم.

معاون اول رییس جمهور افزود: خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز با صبر و فداکاری حق بزرگی بر گردن کشور دارند و دیدار و خدمت به آنها افتخاری بزرگ برای همه مسئولان کشور است.

وی، میلاد حضرت مسیح (ع) و سال نو میلادی را به خانواده این شهید والامقام تبریک گفت و برای مادر شهید و بازماندگان آرزوی توفیق و سلامتی کرد.

در این دیدار خانواده معظم شهید لازار نیز در سخنانی به شرح خاطرات و بیان ویژگی‌های اخلاقی این شهید گرانقدر پرداختند و برای رهبر معظم انقلاب، مسئولین و همه ایرانیان در این ایام آرزوی موفقیت کردند. گفتنی است شهید روبرت لازار در سن ۲۲ سالگی در تاریخ ۳۱ تیر ۱۳۶۷ در میمک به شهادت رسیده و پیکر مطهر وی در آرمستان آشوریان تهران آرمیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز