خبرگزاری کار ایران

حسین‌پور در تذکر شفاهی:

تیم اقتصادی دولت بسیار ضعیف و ناهماهنگ عمل می‌کند/ دلال‌های خودرو به بورس کوچ کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۱۰۹

یک نماینده مجلس تاکید کرد: سبک ارائه خودرو را قبول نداریم چرا که فقط موقعیت دلال ها تغییر یافته و به بورس کوچ کرده اند لذا حتما باید کیفیت و قیمت خودرو اصلاح شود.

به گزارش ایلنا، امان‌اله حسین پور در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۵ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی خطاب به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، گفت: چشم میلیون ها نفر به ویژه دهک های ضعیف جامعه، بازنشستگان و کارگران به نحوه عملکرد شما در این وزارتخانه است لذا اجازه ندهید شرکت های زیرمجموعه همچون شستا و صندوق های بازنشستگی که حیات خلوت برخی ها بود همچنان در این مسیر باقی بمانند.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین اجازه ندهید ارتباط های قومیتی، فامیلی و منطقه‌ای بر توانمندی ها غلبه کند، حتما این رویه را تغییر دهید تا شرکت ها به سوددهی برسند.

وی با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت بسیار ضعیف و ناهماهنگ عمل می کند، افزود: درباره کنترل قیمت خودرو به وزارت صمت تذکر می دهم، هرچند مجلس قانون واردات خودرو را تصویب کرد و با وجود ابلاغ شدن این قانون اما تدوین آئین نامه آن ۹ ماه به طول کشید و هنوز هم اثری از واردات خودرو دیده نمی شود لذا وضعیت خودرو هر روز بدتر و بدتر می شود.

حسین پور اظهار کرد: همچنین ما سبک ارائه خودرو را قبول نداریم چرا که فقط موقعیت دلال ها تغییر یافته و به بورس کوچ کرده اند لذا حتما باید کیفیت و قیمت خودرو اصلاح شود.

وی با بیان اینکه ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف شد تا دو نرخی بودن ارز از بین رود، گفت: اما متاسفانه ارز همچنان چندنرخی است و دولت نباید خود را نسبت به بازار غیررسمی ارز بیگانه بداند چرا که بازار غیررسمی ارز بر همه بازارها و اقتصاد کشور تاثیر می گذارد لذا تیم اقتصادی دولت باید قوی تر عمل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز