خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون دادستان کل کشور از منطقه ویژه اقتصادی پارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۴۵۶

معاون دادستان کل کشور و هیئت همراه از پالایشگاه سوم گازی مستقر در عسلویه، مجتمع بندری پارس و همچنین انبار مکانیزه گوگرد بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، در این بازدیدها که رئیس کل دادگستری استان بوشهر و دادستان مرکز استان معاون قضایی دادستان کل کشور را همراهی می کردند ترکی ضمن دیدار با مسئولان و کارکنان این مراکز صنعتی از نزدیک در جریان توسعه، بهره برداری و صادرات فرآورده‌های صنعتی و محصولات پتروشیمی قرار گرفت.

ترکی در این  بازدید بر رعایت قوانین و مقررات زیست محیطی  تاکید کرد و افزود: کلیه شرکت‌های منطقه می‌بایست به مسئولیت اجتماعی خود خصوصاً در موضوع آلودگی زیست محیطی و پسماندهای صنعتی توجه بیشتر کنند و در این خصوص مسئولین امر حتما باید اهتمام ویژه داشته باشند.

وی توجه به انجام تکالیف مقرر در قانون هوای پاک و نصب و راه اندازی سامانه‌های پایش برخط آلودگی را از وظایف مدیران این واحدهای صنعتی برشمرد و  خواستار برنامه ریزی مسئولین امر جهت مهار فلرهای گازی موجود در منطقه شد.

معاون دادستان کل کشور به ایجاد و توسعه فضای سبز و کاشت درختانی که مناسب اقلیم منطقه باشد تاکید و بیان کرد: حسب ماده ۱۵ قانون هوای پاک واحدهای صنعتی و تولیدی مکلفند بر حسب اقلیم منطقه حداقل ۱۰ درصد از فضای تخصیص داده شده را جهت احداث فضای سبز و مشجر و غرس درختان اختصاص داده و اداره کل محیط زیست باید نسبت به این موضوع نظارت لازم را اعمال کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز