خبرگزاری کار ایران

رشیدی کوچی در گفت‌وگو با ایلنا:

مجلس سراغ ۲، ۳ وزیر خواهد رفت؛ اولویت با وزیر بهداشت است/ دولت آنقدر حلقه را تنگ گرفته که در حال حاضر به مشکل برخورده است/ احتمالا بذرپاش گزینه نهایی دولت باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۸۸۲

یک نماینده مجلس گفت: چند نفر از وزرا هستند که به نظر می‌رسد مجلس نسبت به عملکردشان نگاه مثبت ندارد، احساس می‌کنم مجلس بعد از اتفاقاتی که افتاد حتما سراغ ۲ الی ۳ وزیر خواهد رفت و اولویت در این میان با وزیر بهداشت خواهد بود.

جلال رشیدی کوچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره این‌که چرا دولت باتوجه به این‌که ناکارآمدی برخی دولتمردان برای کابینه ثابت شده و نمی‌توانند شعارها را محقق کند، فقط افراد را در سمت‌ها جابه‌جا می‌کند و از افراد متخصص استفاده نمی‌کند، گفت: به نظر می‌رسد که دولت شاید فقط به همین افراد اعتماد دارد یا نمی‌تواند به افرادی خارج از مجموعه خودش اعتماد کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که این‌گونه رفتار کردن دولت برای تقویت خودش نگران‌کننده است، عنوان کرد: دولت  یک تعدادی آدم محدود دارد که این‌ها را جابجا می‌کند، این شاید خیلی زیبنده نباشد.

وی تاکید کرد: دولت آنقدر حلقه را تنگ گرفته  که در حال حاضر به مشکل برخورده است.

رشیدی کوچی ادامه داد: به نظر می‌رسد باتوجه به این‌‌که تقریباً یک سال و نیم از دولت گذشته است برای اینکه بتواند خودش را تقویت کند باید به یک سری افراد خارج از مجموعه خودش اعتماد کند، به هرحال هستند افراد دیگری که بتوانند کمک کنند. افرادی که تفکرات‌شان با تفکرات دولت همسو و هم‌راستا است اما این محدودیتی که دولت قائل شده به نظر می‌رسد در نهایت به نفع خود دولت نباشد.

وی درباره این‌که مجلس کمتر از یکسال دیگر انتخاباتش برگزار می‌شود و باتوجه به رفتاری که در قبال وزرا داشته شاید رأی از مردم مثل گذشته نگیرد، گفت: چند نفر از وزرا هستند که به نظر می‌رسد مجلس نسبت به عملکردشان نگاه مثبت ندارد، احساس می‌کنم مجلس بعد از اتفاقاتی که افتاد حتما سراغ ۲ الی ۳ وزیر خواهد رفت و اولویت در این میان با وزیر بهداشت خواهد بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی درباره احتمال معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی عنوان کرد: در خصوص موضوع وزیر راه اگر بذرپاش معرفی شود، به نظر می‌رسد مجلس رای خوبی بدهد و احتمالا ایشان گزینه نهایی دولت باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز