خبرگزاری کار ایران

رئیسی در جلسه هیات دولت:

وزارت اقتصاد جبران عقب‌ماندگی‌ها در زمینه مولدسازی دارایی‌های دولت را با جدیت پیگیری کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۸۶۲

رئیس جمهور با اشاره به نگاه مشترک و هماهنگ روسای قوا در زمینه «مولدسازی دارایی‌های دولت»، وزارت اقتصاد و دارایی را مکلف کرد برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در این حوزه، موضوع را با همکاری همه دستگاه‌ها تا رسیدن به نتیجه مطلوب با جدیت پیگیری کند.

به گزارش ایلنا، سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر امروز یکشنبه هیات دولت با ابراز خرسندی از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در رقابت با تیم ملی ولز در جام جهانی قطر، از تلاش‌های مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و همچنین سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی برای کسب این پیروزی ارزشمند قدردانی کرد و گفت: این موفقیت موجب شادی ایرانیان و عامل همدلی مردم و انسجام ملی شد و امیدواریم تیم ملی در رقابت‌ بعدی نیز این پیروزی را تکرار کند.

وی با اشاره به سفر صبح امروز خود به بندر جاسک و بازدیدش از منطقه دوم دریایی ولایت از تلاش‌ها و زحمات جان برکفان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در توسعه این منطقه قدردانی کرد و آن را محصول روحیه و اندیشه جهادی و بسیجی فرماندهان و کارکنان این نیرو دانست.

تلاش مضاعف سازمان برنامه‌ و بودجه در تهیه پیش‌نویس قانون برنامه هفتم توسعه و ارائه آن به دولت از دیگر تاکیدات رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیات دولت بود که رئیسی، وزرا و مسئولان همه دستگاه‌ها را مکلف کرد در این زمینه نهایت همکاری را با سازمان برنامه و بودجه داشته باشند.

رئیسی یکبار دیگر هفته بسیج را به همه ملت ایران تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد تفکر بسیجی در تمامی ارکان مدیریت کشور به ویژه در دستگاه‌های دولتی بروز و ظهور داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز