خبرگزاری کار ایران

سردار تنگسیری در دیدار با پدر شهید علیرضا آرمات:

شهدا چراغ راه هدایت و بصیرت امت هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۱۰۹

فرمانده نیروی دریایی سپاه شهدا را چراغ راه هدایت و بصیرت امت دانست و گفت: والدین شهدا سند اعتبار، شرف و عزت کشور هستند.

به گزارش ایلنا، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در دیدار با پدر شهید علیرضا آرمات گفت: شهدا چراغ راه هدایت و بصیرت امت هستند و ما باید از  آنها درس ولایتمداری، ایثار و اخلاص در عمل یاد بگیریم.

وی با تاکید بر  مطالعه دقیق وصیت‌نامه شهدا و تأثیر آن بر رشد و تعالی جامعه اظهار داشت: وصیت‌نامه بصیرت افزای شهید آرمات که در سن کمتر از بیست سالگی نوشته شده، مملو از تعابیر معنویت‌افزا و حکیمانه است که گویا برای همین وضعیت جامعه امروز ما نوشته شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، والدین شهدا را سرمایه معنوی جامعه دانست و تصریح کرد: خانواده شهدا سند اعتبار، شرف و عزت کشور هستند و امنیت امروز کشورمان مدیون ایثارگری شهدا و جانبازان است.

تنگسیری با بیان اینکه ما وظیفه داریم دائمأ به خانواده شهدا که نور چشم ما هستند، سرکشی و احوالپرسی کنیم، خاطرنشان کرد: با ابراز ارادت و محبت نسبت به آنها، از فضای معنوی این منازل نور، برای ادامه مسیر حرکت و حیات‌مان بهره بگیریم و برای ما دعا کنند تا ما وظیفه‌مان درست انجام دهیم.  

وی افزود: هر کس در هر موقعیت و جایگاهی که هست اگر می‌خواهد عاق خون شهدا نشود و عاقبت بخیر شود باید به وظیفه‌ای که برعهده‌اش هست، سعی کند درست انجام دهد. 

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: إن‌شاءالله به لطف خداوند متعال و هدایت مقام معظم رهبری، مشکلات اقتصادی هم با تلاش مسئولان‌، مردم ولایتمدار‌، جوانان انقلابی و شرکت‌های دانش‌بنیان برطرف می‌شود و در گام دوم انقلاب اسلامی، مردم‌، تحقق تمدن نوین اسلامی که ثمره خون شهدا، ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان ایران اسلامی است، را خواهند دید.

تنگسیری با آرزوی صحت و سلامت برای پدر شهید آرمات ابراز داشت: ما به عنوان فرزند شما هرگونه کار و درخواستی که داشته باشید با کمال افتخار، برای انجام وظیفه و خدمتگزاری آماده‌ایم.

در این دیدار، خانواده شهید آرمات ضمن تقدیر و تشکر از حضور سردار تنگسیری بابت حضور در منزل شهید، گفت: وقتی از تلویزیون افتخارآفرینی شما دریادلان نیروی دریایی سپاه را می‌بینیم که چگونه استکبار جهانی را تحقیر و از منافع و منابع مملکت عزیزمان دفاع جانانه می‌کنید از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجیم و سرمان را بالا می‌گیریم و به وجود شما افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز