خبرگزاری کار ایران

توضیحات رئیس پلیس پایتخت درباره جزئیات جدید از پرونده ربایش «دکتر فرهود»

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۶۵۲

رئیس پلیس پایتخت جزئیات تازه تری از پرونده ربایش دکتر فرهود تشریح کرد و گفت: متهم اصلی، کارمند سابق مجموعه دکتر فرهود بود.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات پرونده ربایش پروفسور فرهودی پدر علم ژنتیک اظهار داشت: در تاریخ هشتم آبان با مراجعه همسر دکتر فرهود به پلیس آگاهی و اعلام مفقودی و با توجه به اهمیت موضوع پرونده پیگیری در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار رحیمی گفت: با اعلام مفقودی و شروع تحقیقات سرنخ‌های اولیه پیدا شد و مأموران پلیس آگاهی متوجه شدند که یک گروه سه نفره که یکی از آن‌ها قبلاً کارمند مجموعه دکتر فرهود بوده و با وی از قبل اختلافاتی داشته است دکتر را دزدیده‌اند.
 
رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: کارمند سابق طرح اصلی را اجرا و دو نفر دیگر را به منزل دکتر فرهود می‌فرستد؛ صبح ساعت ۵:۳۰ که دکتر درحال رفتن به محل کار بود آن دو نفر خود را مأمور امنیتی معرفی کرده و از دکتر می‌خواهند برای پاره‌ای از توضیحات همراهش بروند؛ سپس با خودروی دکتر از جلوی در منزل حرکت کرده و ابتدا به مرزن آباد رفته و یکسری مذاکرات انجام داده که دکتر قبول نمی‌کند در ادامه به نور می‌روند که در آنجا سرنخ‌های ابتدایی را کارآگاهان پلیس پیدا کرده بودند.
 
رحیمی گفت: این افراد درخواست یک دستگاه آپارتمان یا ۸ میلیارد پول از دکتر می‌کنند که دکتر، چون نگران سلامت خود بود با آن موافقت می‌کند؛ در نهایت در مسیر برگشت این افراد دکتر را مجبور می‌کنند تا از حسابش ۴ میلیارد تومان برداشت کنند که البته موفق نمی‌شوند.
 
رییس پلیس پایتخت افزود: متهمان از دکتر فرهود یک دست‌نوشته می‌گیرند که دکتر در زمان دیگری پول یا آپارتمان را به آن‌ها بدهد که در ادامه به محض مراجعه دکتر به محل کار اقدامات پلیس برای شناسایی آدم ربایان شروع شد و ظرف ۲۴ ساعت هر ۳ متهم دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی پایتخت خاطرنشان‌کرد: ناامنی و ناآرامی‌های اخیر متهمان را وسوسه کرد که در این زمان دکتر را مورد ربایش قرار دهند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز