خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت روحانی در پی درگذشت آیت‌الله اختری

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۲۲۵

رئیس‌جمهور سابق کشورمان آیت‌الله عباسعلی اختری، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام‌ حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق کشورمان طی پیامی به حجت‌‌الاسلام‌ محمدحسن اختری، درگذشت برادر ایشان آیت‌الله عباسعلی اختری، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:

جناب حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محمدحسن اختری

درگذشت برادر گرامی‌تان آیت‌الله عباسعلی اختری دوست دیرینه و همکار گرانقدر در مجلس اول شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق سمنان، موجب تاسف و تالم خاطر فراوان گردید.

سوابق درخشان ایشان در خدمت به اسلام و انقلاب در سنگر نمایندگی مردم و نمایندگی ولی‌فقیه، اخلاص و دلسوزی در دوره طولانی مسئولیت امامت جمعه و پیوند با نهادهای دانشگاهی و دانشجویان، از ایشان چهره‌ای به یادماندنی و در خور احترام فراوان در حافظه مردم تهران و سمنان خلق کرده است. اینجانب خود را در سوگ فقدان این عالم وارسته شریک می‌دانم و مراتب همدردی و تسلیت خود را به رهبری معظم انقلاب اسلامی، روحانیت ارجمند، مردم نجیب سمنان و بویژه مردم شریف سرخه، جنابعالی و خانواده معزز ایشان ابراز می‌دارم.

حسن روحانی

۱۴۰۱/۰۸/۱۰

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز