خبرگزاری کار ایران

مجمع عمومی حزب جمهوریت ۲۷ آبان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۶۷۹

چهارمین مجمع عمومى عادى و سومین مجمع فوق العاده حزب جمهوریت ایران اسلامى در روز جمعه بیست و هفتم آبان ماه به صورت حضورى و مجازى برگزار می شود.

 به گزارش ایلنا، از روابط عمومی حزب جمهوریت ایران اسلامی، حجت الاسلام رسول منتجب نیا، دبیرکل حزب جمهوریت طی اطلاعیه ای زمان و دستور جلسه این مجمع را به شرح ذیل اعلام کرد:

«بسمه تعالى»

اعضاء محترم حزب جمهوریت ایران اسلامى در سراسر کشور با اهداء سلام، عطف به نامه شماره ۵٨٩/دم/۴٠١ مورخ ١۴٠١/٧/١۶ نظر به برخى ملاحظات، با هماهنگى کمیسیون ماده ١٠ قانون احزاب، برگزارى مجمع عمومى عادى و فوق العاده حزب از تاریخ اعلام شده یعنى ١۴٠١/٨/۶ با کمى تأخیر انجام خواهد گرفت.

ضمن عذرخواهى از این تغییر، اعلام مى شود: چهارمین مجمع عمومى عادى و سومین مجمع فوق العاده حزب جمهوریت ایران اسلامى در روز جمعه بیست و هفتم آبان ماه ساعت ٩ صبح به صورت حضورى و مجازى در محلى که ستاد برگزارى متعاقباً اعلام خواهد کرد برگزار خواهد شد.

دستور جلسه به شرح زیر است:

١- تلاوت کلام الله مجید

٢- سرود جمهورى اسلامى

٣- انتخاب هیأت رئیسه

۴- سخنرانى مقام مدعو

۵- گزارش دبیرکل و شوراى مرکزى

۶- گزارش بازرسان

٧- بررسى و تصویب پیشنهادهاى اصلاح اساسنامه

٨- انتخاب اعضاء شوراى مرکزى

٩- انتخاب بازرسان

١٠- بیانیه یا سخنرانى پایانى

از کلیه اعضاء حزب دعوت مى شود حضور فعال داشته باشند.

دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامى رسول منتجب نیا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز