خبرگزاری کار ایران

رییسی:

کمبود برخی اقلام دارویی به سرعت رفع و با اهمال‌کاران برخورد شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۸۹۰

رئیس جمهور با اشاره به گزارش‌های دریافتی از کمبود برخی اقلام دارویی، مسئولان مربوطه را مکلف کرد ضمن تامین سریع اقلام داوریی مذکور و رفع نیاز مردم، دلیل قصور احتمالی را به طور دقیق پیگیری کنند.

به گزارش ایلنا، سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه هیات دولت، بر پیگیری اجرای مصوبات سفرهای استانی، به عنوان اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: در اجرای این مصوبات، اولویت‌هایی چون اهمیت و ضرورت اجرای طرح، میزان پیشرفت و نحوه تامین منابع آن، در نظر گرفته شود تا نتایج سفرهای استانی برای مردم ملموس و عینی باشد.

وی با اشاره به گزارش‌های دریافتی از کمبود برخی اقلام دارویی، مسئولان مربوطه را مکلف کرد ضمن تأمین سریع اقلام داوریی مذکور و رفع نیاز مردم، دلیل قصور احتمالی را به طور دقیق پیگیری کرده و با هر فرد یا مجموعه‌ای که در این زمینه کوتاهی داشته به شکل مناسب برخورد کنند.

رئیس‌جمهور با تقدیر از حضور برخی مسئولان دولتی در جمع مردم و دانشجویان، حضور سایر مسئولان در جمع‌های مردمی و دانشجویی را نیز اقدامی مؤثر در رفع ابهامات آنان دانست.

رئیسی بر ضرورت تلاش بیشتر دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل هر چه سریع‌تر دولت هوشمند تأکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز