خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان:

دولت تلاش می‌کند وظایفش را در قبال ایرانیان انجام دهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۴۸۲

وزیر امور خارجه تاکید کرد: بدون توجه به تفاوت‌های قومی، دینی، مذهبی و حتی سیاسی هموطنان مقیم خارج از کشور، دولت تلاش می‌کند، وظایف خود را در قبال ایرانیان انجام دهد.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان در دیدار با ایرانیان مقیم ارمنستان موضوع ایرانیان خارج از کشور را از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: دولت ایرانیان خارج از کشور را فرصت تلقی می‌کند. 

وی ادامه داد: با توجه به علائق و نیازمندی‌های ایرانیان خارج از کشور، شورای عالی ایرانیان درصدد حمایت همه جانبه از آنهاست و در این راه مصمم هستیم.

وزیر امور خارجه با اشاره به ایرانیان حاضر در جلسه که برخی از آنها ایرانیان ارمنی مقیم ارمنستان بودند، اظهار داشت: بدون توجه به تفاوت‌های قومی، دینی، مذهبی و حتی سیاسی هموطنان مقیم خارج از کشور، دولت تلاش می‌کند، وظایف خود را در قبال ایرانیان انجام دهد. 

امیرعبدالهیان با ابراز خشنودی از کیفیت جامعه فرهیخته ایرانی در کشورهای خارجی تصریح کرد: علاقه هموطنان به حفظ هویت ایرانی و علاقه به ارتباط با سرزمین مادری بارز است و دولت تلاش می‌کند با نهایی کردن و تصویب قانون جامع ایرانیان در مجلس شورای اسلامی در این مسیر حرکت کند. 

وی از نقش ایرانیان مقیم ارمنستان در توسعه روابط با این کشور تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز