خبرگزاری کار ایران

نماینده تبریز در گفت‌وگو با ایلنا:‌

کشور آبستن خبرهای درست و نادرست است/ در ماجرای مرگ دختر اردبیلی اظهارات خانواده، موثق‌ترین نظر است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۳۷۵

نماینده مردم تبریز گفت‌:‌ عموما در شرایط امروز که اعتراضات خیابانی وجود دارد، کشور آبستن خبرهای درست و نادرست است لذا سواد رسانه‌ای ایجاب می‌کند که هر جایی موضع رسمی نگیریم تا موضوع مسجل و روشن شود و بعد اظهارنظر کنیم. وقتی یک فردی یا یکی از مشاهیر می‌آید حرفی می‌زند و معلوم شود که اصلا موضوع چیز دیگری بوده خب مشخصا آبروریزی می‌شود.

احمد متفکر آزاد نماینده مردم تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه در اصل ۲۷ قانون اساسی به برگزاری تجمعات اعتراضی اشاره شده چقدر ضرورت دارد تا این موضوع تعیین تکلیف شود، گفت: در کلیات این موضوع می‌خواهم بگویم که اصول قانون اساسی ما مترقی است و هرکدام از اصول قانون اساسی را باید پیگیری کنیم و همچین این اتفاقات و درگیری‌های خیابانی هم نشان داد که اگر بتوانیم این قوانین را اجرا کنیم، موفق خواهیم بود.

متفکرآزاد در پاسخ به این سوال که وزیر ارتباطات اعلام کرد که محدویت اینترنتی برداشته شده اما مردم هنوز با مشکلاتی مواجه هستند ارزیابی شما از رفع مشکلات مردم در این حوزه چیست، گفت: در مورد برخی از پلتفرم‌ها برخی از مردم دارای چالش بوده و در حال کار کردن‌ هستند. ما با فرآیند تصمیم‌سازی حکمرانی در این حوزه مشکلی نداریم اما آن چیزی که محل تمرکز ما بوده موضوع کسب و کار است. در حوزه کسب و کار دولت می‌گوید حتما برنامه خواهد داشت و ما هم تا آخرین لحظه تلاش می‌کنیم در مورد آن چیزی که برای مردم مهم است، بتوانیم یک بستر گسترده را نگه داریم و به پیشرفت آن نیز توجه کنیم.

نماینده مردم تبریز در پاسخ به این سوال که درباره موضوع مرگ دختری در اردبیل با اظهارنظرهای متناقضی مواجه بودیم از جمله اینکه نماینده مردم اردبیل گفتند آن دختر خودکشی کرده و عموی آن دختر نیز اعلام کرد به دلیل نارسایی قلبی فوت کرده است علت این اظهارنظرهای مختلف چیست، گفت: عموما در شرایط امروز که اعتراضات خیابانی که وجود دارد، کشور آبستن خبرهای درست و نادرست است لذا سواد رسانه‌ای ایجاب می‌کند که در هر جایی موضع رسمی نگیریم تا موضوع مسجل و روشن شود و بعد اظهارنظر کنیم. وقتی یک فردی یا یکی از مشاهیر می‌آید حرفی می‌زند و معلوم شود که اصلا موضوع چیز دیگری بوده خب مشخصا آبروریزی می‌شود. به نظرم این موضوع درباره همه افراد حتی نمایندگان مجلس هم صدق می‌کند. من فکر می‌کنم درباره این موضوع اظهارنظر خانواده می‌تواند موثق‌ترین نظر باشد. لذا من توصیه‌ام به همگان این است که عجولانه نظر ندهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز