خبرگزاری کار ایران

زنگنه مطرح کرد:

مصوبه کمیسیون تلفیق برای درآمدزایی اقشار ضعیف با نصب پنل‌های خورشیدی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۴۰۰

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه پنجساله هفتم توسعه گفت: این کمیسیون مصوب کرد که نیروگاه‌های خورشیدی خانگی که مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی و برخی از جامعه هدف بسیج سازندگی نصب می کنند با هدف رفع محرومیت و ایجاد درآمد برای این اقشار، از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف باشد.

به گزارش ایلنا، محسن زنگنه در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: کمیسیون در جلسه عصر امروز و در ادامه مواد مربوط به حوزه سلامت، چند ماده واحده در زمینه خلأهای قانونی هلال احمر و رفع مشکلات این سازمان به تصویب رساند.

وی تاکید کرد: کمیسیون در مصوبه دیگری تاکید کرد که واردات آمبولانس توسط اورژانس ، هلال احمر و دستگاه های متولی از پرداخت عوارض و حقوق گمرکی معاف باشد.

زنگنه با اشاره به یک ماده الحاقی در حوزه انرژی بیان کرد: کمیسیون در این بخش مصوب کرد که نیروگاه‌های خورشیدی خانگی که مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی و برخی از جامعه هدف بسیج سازندگی نصب می کنند با هدف رفع محرومیت و ایجاد درآمد برای این اقشار، از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف باشد. 

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه پنجساله هفتم توسعه ادامه داد: همچنین کمیسیون مصوب کرد که اگر نیاز باشد که این تجهیزات از خارج از کشور وارد شود، این قشر از پرداخت عوارض گمرکی و حقوق ورودی معاف باشند. البته تاکید شد که این مسئله با نظارت وزارت نیرو انجام و مشروط به این باشد که این تجهیزات در داخل کشور تولید نشود. با این حال این موضوع به درآمد خانواده های محروم و تحت حمایت، کمک خواهد کرد. البته مصوبات کمیسین تلفیق باید به تایید صحن مجلس و شورای نگهبان برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز