خبرگزاری کار ایران

امیر ولیوند:

باید عالمانه جنگیدن را به نسل‌های آینده و نیروهای مسلح منتقل کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۶۹۱

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش تاکید کرد: باید عالمانه جنگیدن را به نسل‌های آینده و نیروهای مسلح منتقل کنیم.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ حسین ولیوند در همایش بررسی نقش علم و فناوری در دفاع مقدس گفت: فرماندهی و ستاد ارتش محل صدور علم به لایه‌های مختلف در دفاع مقدس چه در سطوح عملیات راهبردی و حتی تاکتیک است و همه می‌دانند اساتید دافوس در طول دفاع مقدس اقدامات بزرگی انجام داده اند.

وی ادامه داد: کارهای بزرگی که اساتید این دانشگاه در طول دفاع مقدس انجام داده‌اند، موجب شد تا ما عالمانه و با سرعت بیشتر در جنگ به اهداف خود برسیم. اساساً علم با جنگ عجین است و در طول تاریخ تمام کسانی که پا به عرصه جنگ نهاده‌اند از دانشمندان و عالمان استفاده کرده‌اند.

به گفته فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، اساتید پیشکسوت دافوس با مدیریت علم و دانش خود در جنگ، تلاش بی‌شائبه‌ای داشتند که کمترین تلفات در جنگ متوجه ما شود.

ولیوند با تاکید بر اینکه هنر در طراحی عملیات دفاع مقدس در گرفتن اهداف با کمترین تلفات بوده است و اگر این علم و تدبیر در جنگ وجود نداشت، معلوم نبود چه اتفاقاتی رخ می‌داد، اظهار داشت: در دافوس علاوه بر پیروزی‌ها، شکست‌ها را نیز مورد بررسی قرار می‌دهیم و حتی جنگ‌های گذشته و روز دنیا را نیز مورد بحث قرار داده و از آنها درس و تجربه کسب می‌کنیم.

وی افزود: ما در این همایش به دنبال این هستیم که عالمانه جنگیدن را به نسل‌های آینده چه در جامعه یا در نیروهای مسلح منتقل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز