خبرگزاری کار ایران

باقری در دیدار با همتای لهستانی:

اروپا در هر زمینه‌ای گزینه همکاری را انتخاب کند، می‌تواند انتظار واکنش مثبت ایران را داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۳۶۴

معاون سیاسی وزارت خارجه تاکید کرد: در هر زمینه که اروپا گزینه تعامل و همکاری را انتخاب کند، می‌تواند انتظار واکنش مثبت از سوی جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد.

به گزارش ایلنا، پاول یابولنسکی، معاون وزیر امور خارجه لهستان در دیدار با علی باقری، معاون سیاسی وزارت امور خارجه، در چارچوب برگزاری نشست مشورت‌های سیاسی ایران و لهستان، درباره مناسبات دوجانبه و موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله جنگ در اوکراین گفت‌وگو کرد.

باقری در این دیدار، با اشاره به ظرفیت‌های سیاسی و اقتصادی لهستان و جایگاه این کشور در اتحادیه اروپایی، گفت: ایران از نقش‌آفرینی سازنده لهستان برای صلح و ثبات پایدار در عرصه بین‌المللی حمایت می‌کند.

وی با اشاره به نقش ثبات‌ساز و امنیت‌ساز جمهوری اسلامی ایران در منطقه، اظهار داشت: در هر زمینه که اروپا گزینه تعامل و همکاری را انتخاب کند، می‌تواند انتظار واکنش مثبت از سوی جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد.

معاون سیاسی وزارت خارجه با اشاره به اهتمام ایران به پایان یافتن درگیری مسلحانه در اروپا تصریح کرد: منافع ملت‌های اروپایی اقتضاء می‌کند تا میز گفت‌وگو برای حل‌وفصل اختلاف‌ها از هر گزینه دیگری در دسترس‌تر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز