خبرگزاری کار ایران

شعبانی:

با مسببان اصلی ناآرامی‌های اخیر با قاطعیت برخورد می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۳۰۷

رییس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه امنیت خط قرمز دستگاه قضایی است،گفت: با عناصر و مسببان اصلی اغتشاشات و ناآرامی های اخیر با قاطعیت برخورد می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، علی شعبانی روز پنجشنبه در دیدار با چند تن از آسیب دیدگان حوادث و ناآرامی های اخیر که به همراه فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) و فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین انجام شد،افزود: طی روزهای اخیر افراد فریب خورده و اغتشاشگر بدون هیچ انگیزه مشخص و عامدانه در خیابان ها دست به آشوب زدند و امنیت مردم را خدشه دار و به مقدسات جامعه اهانت کردند و اعتقادات، فرهنگ، جان و مال شهروندان را نادیده گرفتند و این جای بسی تاسف دارد.

وی افزود: افرادی که مخل امنیت هستند و به اموال عمومی و شخصی تعرض می کنند و مورد تخریب و تحریق قرار می دهند، در واقع به همه افراد جامعه ظلم و ستم می‌کنند و اینگونه اقدامات به هیچ عنوان قابل چشم پوشی نیست.

مقام ارشد قضایی استان قزوین در ادامه گفت: این افراد حتی اصول انسانی را نیز زیر پا گذاشتند و به حافظان نظم و امنیت جامعه تعدی کرده و مورد ضرب و شتم شدید و ناجوانمردانه قرار دادند بنابراین دستگاه قضایی با عناصر و مسببان اصلی و سرکرده و محرک اغتشاشات با قاطعیت تمام برخورد خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین نیز در این دیدار گفت: متاسفانه افراد فریب خورده و معاندین خارج نشین نظام، صحنه اعتراضات را به اغتشاشات تبدیل کردند و اموال عمومی و شخصی مردم را در معرض تخریب قرار دادند و به نیروهای حافظ امنیت نیز رحم نکردند.  

حسین رجبی در ادامه اظهار داشت: در حوادث و ناآرامی های اخیر ۱۹۸ نفر از حافظان نظم و امنیت، متأسفانه مجروح و دچار آسیب دیدگی شدند و اغتشاشگران نشان دادند که هدفی جز ناامن کردند فضای جامعه ندارند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: امنیت خط قرمز دستگاه قضایی است و قطعاً در این راستا از حافظان نظم و امنیت نیز تمام قد حمایت خواهیم کرد و ضمن برخورد توام با رافت اسلامی با افراد کم گناه و بی گناه، با عناصر اصلی و مسببین اغتشاشات در خیابان ها و فضای مجازی بدون اغماض برخورد خواهیم کرد و احکام بازدارنده نسبت به آنها صادر خواهد شد.

در این دیدارها مسئولان قضایی استان قزوین ضمن آرزوی سلامتی برای آسیب دیدگان و مجروحان، از زحمات و تلاش های آنها در راستای حفظ نظم و امنیت جامعه تقدیر کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز