خبرگزاری کار ایران

اتفاق کم‌سابقه در بهارستان؛

پایان بازشماری آرای زاهدی‌وفا/ مجلس به وزیر پیشنهادی کار اعتماد نکرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۸۰۲

نمایندگان بعد از بررسی برنامه‌ها و صلاحیت محمد مهدی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تصدی وی بر وزارت کار مخالفت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه صحن علنی امروز ۱۲ مهر مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت و شایستگی محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی، وی موفق به کسب رأی اعتماد نشد.

در این جلسه در ابتدا حجت‌الاسلام رییسی رییس‌جمهور طی سخنانی به بیان نظرات و دفاع از وزیر پیشنهادی پرداخت. 

بعد از سخنان رییس‌جمهور، نمایندگان موافق و مخالف وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی به بیان استدلال های خود پرداختند.

پس از آن محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی به مدت ۳۰ دقیقه به دفاع از برنامه و کارنامه خود پرداخت و همچنین به  برخی ابهامات پیرامون دارایی‌هایی خود و زمان حضور در کانادا و تابعیت خود و فرزندانش پاسخ داد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پس از پایان شمارش آرا، آرا به شرح زیر اعلام کرد: آرا موفق ۱۳۶ رأی، آرا مخالف ۱۲۵ رای و آرا ممتنع ۹ رای.

این در حالی است که بر اساس آمار اولیه برخی اعضای هیات رئیسه به خبرنگاران اعلام کردند که زاهدی‌وفا حائز اکثریت آرا شده است ولی بر اساس ابهام در شمارش آرا و شمارش مجدد، وی از حضور در وزارت کار بازماند.

امروز در اتفاقی بی‌سابقه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در دور اول شمارش زاهدی‌وفا با اختلاف مرزی آرا، رای اعتماد مجلس را به دست آورد که با اعتراض برخی نمایندگان کار به بازشماری آرا کشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز